ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały i stanowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-02-14 12:50:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Stanowisko ds. Kadr

Kontakt: 12-100 szczytno, ul. Sienkiewicza 1 pok. A 2, tel. 89 624 70 28

ZADANIA I CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA

  1. Prowadzenie spraw kadrowych i osobowych  pracowników Starostwa.
  2. Sporządzanie harmonogramu ocen okresowych pracowników.
  3. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Organizowanie służby przygotowawczej.
  5. Prowadzenie dokumentacji zgłoszeń przyjmowanych i zwalnianych pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
  6. Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu stanu zatrudnienia, czasu  pracy oraz popytu na pracę,
  7. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań PFRON,
  8. Prowadzenie akt osobowych  dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu,
  9. Prowadzenie spraw z zakresu zatrudniania, organizowania staży, prac interwencyjnych i robót publicznych.
  10. Prowadzenie rejestrów:
    • upoważnień,
    • pełnomocnictw,
    • zaświadczeń,
    • umów o dzieło,
    • umów zlecenia.
  11. Ewidencja oświadczeń majątkowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu.
  12. Ewidencja wniosków o wyróżnienia, odznaczenia i medale.
« powrót do poprzedniej strony