Wydziały i stanowiska
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-02-14 12:50:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Stanowisko ds. Kadr
Kontakt: 12-100 szczytno, ul. Sienkiewicza 1 pok. A 2, tel. 89 624 70 28
ZADANIA I CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA
- Prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników Starostwa.
- Sporządzanie harmonogramu ocen okresowych pracowników.
- Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
- Organizowanie służby przygotowawczej.
- Prowadzenie dokumentacji zgłoszeń przyjmowanych i zwalnianych pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
- Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu stanu zatrudnienia, czasu pracy oraz popytu na pracę,
- Sporządzanie obowiązujących sprawozdań PFRON,
- Prowadzenie akt osobowych dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu,
- Prowadzenie spraw z zakresu zatrudniania, organizowania staży, prac interwencyjnych i robót publicznych.
- Prowadzenie rejestrów:
- upoważnień,
- pełnomocnictw,
- zaświadczeń,
- umów o dzieło,
- umów zlecenia.
- Ewidencja oświadczeń majątkowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu.
- Ewidencja wniosków o wyróżnienia, odznaczenia i medale.