Radca Prawny
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Radca Prawny
Akapit nr 1 - brak tytułu
Radca Prawny - Marcin Adamczyk
Tel. 89 624 70 23, pokój A204.
Radca Prawny podlega bezpośrednio Staroście.
Do podstawowych zadań Radcy Prawnego należy:
1) udzielanie staroście, organom powiatu i kierownikom komórek organizacyjnych starostwa opinii i porad prawnych w zakresie stosowania prawa,
2) informowanie starosty, organów powiatu i kierowników komórek organizacyjnych starostwa o zmianach w obowiązującym prawie w zakresie ich działalności,
3) informowanie starosty i kierowników komórek organizacyjnych starostwa o uchybieniach w ich działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
4) występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
5) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa,
6) opiniowanie i parafowanie spraw starostwa wymagających opinii bądź oceny formalno-prawnej, w szczególności:
1. wydania aktu prawnego o charakterze ogólnym,
2. spraw indywidualnych skomplikowanych pod względem prawnym,
3. umów na roboty i usługi, zawarte umowy wieloletnie, długoterminowe lub nietypowe albo dotyczące przedmiotu o znacznej wartości,
4. wniosków o rozwiązanie z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia,
5. odmowy uznania zgłoszonych roszczeń,
6. spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi,
7. zawarcia ugody w sprawach majątkowych,
8. umorzenia wierzytelności,
Tel. 89 624 70 23, pokój A204.
Radca Prawny podlega bezpośrednio Staroście.
Do podstawowych zadań Radcy Prawnego należy:
1) udzielanie staroście, organom powiatu i kierownikom komórek organizacyjnych starostwa opinii i porad prawnych w zakresie stosowania prawa,
2) informowanie starosty, organów powiatu i kierowników komórek organizacyjnych starostwa o zmianach w obowiązującym prawie w zakresie ich działalności,
3) informowanie starosty i kierowników komórek organizacyjnych starostwa o uchybieniach w ich działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
4) występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
5) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa,
6) opiniowanie i parafowanie spraw starostwa wymagających opinii bądź oceny formalno-prawnej, w szczególności:
1. wydania aktu prawnego o charakterze ogólnym,
2. spraw indywidualnych skomplikowanych pod względem prawnym,
3. umów na roboty i usługi, zawarte umowy wieloletnie, długoterminowe lub nietypowe albo dotyczące przedmiotu o znacznej wartości,
4. wniosków o rozwiązanie z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia,
5. odmowy uznania zgłoszonych roszczeń,
6. spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi,
7. zawarcia ugody w sprawach majątkowych,
8. umorzenia wierzytelności,
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Rafalski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-04-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Adamczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-04-10 12:53:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-04-10 12:53:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-04 09:00:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7640 raz(y) |