ˆ

Wydziały i stanowiska

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stanowisko ds. Kadr

Stanowisko ds. Kadr

Kontakt: 12-100 szczytno, ul. Sienkiewicza 1 pok. A 2, tel. 89 624 70 28

ZADANIA I CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA

  1. Prowadzenie spraw kadrowych i osobowych  pracowników Starostwa.
  2. Sporządzanie harmonogramu ocen okresowych pracowników.
  3. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Organizowanie służby przygotowawczej.
  5. Prowadzenie dokumentacji zgłoszeń przyjmowanych i zwalnianych pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
  6. Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu stanu zatrudnienia, czasu  pracy oraz popytu na pracę,
  7. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań PFRON,
  8. Prowadzenie akt osobowych  dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu,
  9. Prowadzenie spraw z zakresu zatrudniania, organizowania staży, prac interwencyjnych i robót publicznych.
  10. Prowadzenie rejestrów:
    • upoważnień,
    • pełnomocnictw,
    • zaświadczeń,
    • umów o dzieło,
    • umów zlecenia.
  11. Ewidencja oświadczeń majątkowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu.
  12. Ewidencja wniosków o wyróżnienia, odznaczenia i medale.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację: Izabela Tańska Data wytworzenia informacji: 2014-02-14
Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Tańska Data wprowadzenia do BIP 2014-02-14 12:49:26
Wprowadził informację do BIP: Marek Dudo Data udostępnienia informacji: 2014-02-14 12:50:00
Osoba, która zmieniła informację: Marek Dudo Data ostatniej zmiany: 2015-12-04 09:01:07
Artykuł był wyświetlony: 2635 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu