Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasuDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasuSzczegóły informacji
Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu
Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2008-04-10 10:37:54
Termin załatwienia
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Osoba kontaktowa
inspektor Wioletta Głąbowska
Miejsce załatwienia
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr A 202
Telefon kontaktowy
(089) 624 70 42
Sposób załatwienia
Sekretariat Starostwa tj. pok. nr 216. Informacje w sprawie można uzyskać w pok. nr A 202, tel. (089) 624 70 42.
Miejsce odbioru
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr A 202
Wymagane Dokumenty
- wyniki pomiarów stwierdzające, że poza zakładem przekroczone są dopuszczalne poziomu hałasu,
Czas realizacji
e później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Opłaty
Bez opłat
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.