ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12, na działce nr 12/8 obręb 5 miasta SzczytnoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12, na działce nr 12/8 obręb 5 miasta Szczytno

Szczegóły informacji

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12, na działce nr 12/8 obręb 5 miasta Szczytno

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Termin składania ofert / wniosków: 2015-10-21 15:00:00

Treść:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
 
 
Nasz znak: Rg 272.7.2015                                                                                      Szczytno, dnia 06.10.2015r.
 
 
Dotyczy: opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12, na działce nr 12/8 obręb 5 miasta Szczytno.
 
 
I. Zamawiający:
Powiat Szczycieński
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
       Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel. 089 624 70 54,    fax. 089 624 70 31,     
internet: bip.powiatszczycienski.pl
NIP: 745-18-11-678
REGON: 510742534
 
II. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2013 poz. 907 z późn. zm),  bez stosowania ustawy do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 30.000 euro oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 12 Starosty Szczycieńskiego z dnia 05.05.2014r.
 
III. Przedmiot zamówienia:
 
    1.  Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12, na działce nr  12/8 obręb 5 miasta Szczytno.
         Szpital Powiatowy przy ul. Skłodowskiej 12 w Szczytnie w granicach działki nr 12 objęty  jest prawną ochroną konserwatorską,  decyzją Państwowej Służby Ochrony Zabytków w Olsztynie z dnia 30.11.1993r., Nr rejestru zabytków A-3634 (d.A-1993) oraz Zarządzeniem Nr VI/275/12 Burmistrza Szczytna z dnia 24.05.2012r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miejskiej Szczytno.
 
2.Wykonawca  zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w co najmniej dwóch wariantach  koncepcji rozwiązań technicznych, układu funkcjonalnego pomieszczeń oraz ich powierzchni.
 
3.Wykonawca zobowiązany będzie do  udzielania odpowiedzi na pytania, które wpłyną po ogłoszeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i kosztorysowej, udzielania wyjaśnień i porad Zamawiającemu, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
 
4.Zamawiający zaleca Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
 
IV.Główne założenia przedsięwzięcia:
 
 Przedmiotem opracowań jest zaprojektowanie dobudowy nowych powierzchni do Szpitala Powiatowego w Szczytnie pozwalających na prawidłowe urządzenie oddziałów szpitalnych. Zintegrowanie komunikacyjne istniejącego budynku i dobudowanego należy zaprojektować w taki sposób, aby można się było pomiędzy nimi komunikować bez konieczności wychodzenia na zewnątrz. Należy dostosować  układ dróg i chodników na terenie szpitala do wymogów ppoż.
Nowy budynek ma być zlokalizowany obok istniejącego budynku szpitala. W budynku tym mają znajdować się: oddział dziecięcy na 20 łóżek wraz z pokojami dla rodziców i częścią ogólną komunikacyjną, oddział wewnętrzny na 50 łóżek wraz z częścią ogólną komunikacyjną. W nowym budynku należy zaprojektować również aptekę szpitalną    oraz  dział administracji na 7 osób ( dyrekcja wraz z sekretariatem 3 pokoje, 1 pokój - pielęgniarka naczelna, 1 pokój – Główna Księgowa, 1 pokój dział Kadr- 2 osoby), sala konferencyjno – szkoleniowa na 30 osób,  1 pomieszczenie z przeznaczeniem na szatnię dla odwiedzających.
Należy zaprojektować budynek bez podpiwniczenia, maksymalnie 4 kondygnacyjny o powierzchni użytkowej około 2000m2, wyposażony w windę. Połączenie z istniejącym budynkiem należy zaprojektować tak aby poziomy stropów w budynku istniejącym i nowoprojektowanym dało się zachować na tym samym poziomie lub połączyć je wygodnymi pochylniami.
W budynku należy zaprojektować rozwiązania ekologiczne i rozwiązania technologiczne energooszczędne.
 
V.Przedmiot zamówienia obejmować będzie:
 
1. Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z wytycznymi rozdziału 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z  2013r. poz. 1129).
 
2.Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne.
 
3.Program funkcjonalno-użytkowy winien uwzględniać wymagania Zamawiającego w zakresie:
1)przygotowania terenu pod budowę, robót rozbiórkowych,
2) architektury i konstrukcji –wielkość, funkcję i przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń budynku,
3)instalacji sanitarnych zewnętrznych i wewnętrznych – wod.-kan., deszczowej, c.o.,  wentylacyjnej, gazów medycznych, instalacji p.poż.,
4)instalacji zewnętrznych i wewnętrznych: elektrycznych, teletechnicznych, komputerowych,
5)wykończenia obiektu na zewnątrz i wewnątrz,
6)zagospodarowania terenu,
7)dostępności dla osób niepełnosprawnych,
 
4.Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać  niezbędne dokumenty do opracowania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i kosztorysowej, w szczególności:
1)kopię mapy zasadniczej,
2)decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3)wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektu,
4)zalecenia konserwatorskie,
5)opinie lub ekspertyzy z zakresu ochrony środowiska,
6)pozwolenia i warunki techniczne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci oraz dróg,
7)inwentaryzację zieleni,
8)oświadczenie Zamawiającego o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
9)przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego,
 
5.Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać wszelkie inne wymagania uwzględniające specyfikę działalności Zamawiającego, konieczne celem prawidłowej realizacji zadania na etapie projektowania oraz wykonania robót budowlanych.
 
6.Program funkcjonalno-użytkowy powinien być uzgodniony z instytucjami państwowymi: Państwową Inspekcja Sanitarną, Państwową Strażą Pożarną, Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz innymi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania dalszych prac projektowych i robót budowlanych uwzględnionych w Programie funkcjonalno-użytkowym.
 
7.Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( ( Dz. U. z 2012r. poz. 739).
 
8.Koncepcja programowo-przestrzenna powinna być opracowana z uwzględnieniem wytycznych z decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji konserwatorskiej.
 
9.Koncepcja programowo-przestrzenna winna zawierać w szczególności:
1)Część opisową: opis techniczny rozwiązań architektonicznych, funkcjonalno-przestrzennych, konstrukcyjnych, technologicznych, instalacyjnych, materiałowych, wyposażenia, zagospodarowania terenu.
2)Część rysunkową:
- plan sytuacyjny zagospodarowania terenu obejmujący usytuowanie obiektu, ciągów komunikacyjnych, dróg wewnętrznych, zieleni, proponowane trasy przebiegu sieci zewnętrznych,
-  rzuty kondygnacji budynku z układem funkcjonalnym pomieszczeń, ich przeznaczeniem, wielkością powierzchni i opisem rozwiązań materiałowych, rzut dachu,
- przekroje  w ilościach niezbędnych do odczytania koncepcji autora,
- rysunki elewacji z pełnym widokiem budynku, z kolorystyką elewacji,
      3)  W koncepcji należy opracować „rozliczenie” obszaru pod kątem zapisów w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, w § 3 ust. 1 pkt. 55  litera b) dotyczących definicji „powierzchni zabudowy”, które mówią: „ przez powierzchnię zabudowy rozumie się powierzchnię terenu zajętą przez obiekty budowlane oraz pozostałą powierzchnię przeznaczoną do przekształcenia w wyniku realizacji przedsięwzięcia” oraz wskazać na podstawie tych wyliczeń, czy zachodzi obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
        4)  W przypadku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko należy sporządzić wniosek wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia,  zgodnie z zapisami ustawy  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.  W razie decyzji właściwego organu należy opracować także raport oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji.  
       5) Wyliczenie planowanych kosztów prac projektowych i wykonania robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych orz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wyliczenie winno również zawierać koszty nadzoru autorskiego, nadzoru Inwestorskiego i rezerwy na wydatki nieprzewidziane.
 
10.Program funkcjonalno-użytkowy i koncepcja programowo-przestrzenna powinny być opracowane i dostarczone do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej w 6 egzemplarzach oraz na nośniku  CD w 2 egzemplarzach.
 
11.Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, jest wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji.
 
VI. Opracowanie przedmiotu zamówienia powinno być zgodne z n/w ustawami i rozporządzeniami: 
      -  ustawą z dnia 7.07.1994r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.),
      -  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z  2013r. poz. 1129),
     - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późń. zm.),
      - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389 ),
      - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. z 2010r. Nr 109, poz. 719),
       - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych ( Dz. U. z 2003r. Nr 121, poz. 1139),
       - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (  tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650),
       - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( ( Dz. U. z 2012r. poz. 739),
       - ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.),
       - ustawą z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej ( Dz. U.  Nr 112, poz. 654 z późn. zm.),
       - ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia Żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. Nr 112, poz. 696 z późn. zm.),
       - ustawą  z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2014r. poz. 1446),
       - ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późń. zm.).
 
VII. Prawa autorskie
     1.Wykonawca oświadczy, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe, które nie naruszają i nie będą naruszać praw autorskich osób trzecich, do wszelkich materiałów i wyników prac będących przedmiotem zamówienia, dostarczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz, że nie udzielił żadnych licencji na korzystanie z dzieł stanowiących przedmiot zamówienia.
     2.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do całości przedmiotu zamówienia, w szczególności do wszelkich opracowanych przez Wykonawcę materiałów w ramach wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie w dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w szczególności na następujących polach:
1)trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie w zakresie  niezbędnym dla realizacji funkcji, jakie przedmiot zamówienia ma spełniać,
2)tworzenie nowych wersji i adaptacji ( zmiana układu lub inne zmiany),
3)kopiowanie przy zastosowaniu odpowiedniej techniki,
4)rozpowszechnianie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek formie i postaci,
5)wykorzystywanie w utworach audiowizualnych i multimedialnych, publiczne odtwarzanie,
6)wprowadzanie do obrotu, użyczenie, najem oryginału  lub egzemplarzy,
7)wielokrotnego udostępniania i przekazywania osobom trzecim, a w szczególności w celu złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej.
      3. W ramach wynagrodzenia wskazanego w złożonej ofercie, z chwilą podpisania protokołu odbioru, Wykonawca przenosi  na Zamawiającego wykonywanie autorskich praw zależnych do przedmiotu zamówienia na wszystkich w/w  polach eksploatacji.
      4. Wykonawca wyrazi  niniejszym nieodwołalną zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego wszelkich zmian i modyfikacji w przedmiocie zamówienia i w tym zakresie zobowiązuje się nie korzystać z przysługujących mu autorskich praw osobistych do przedmiotu zamówienia.
       5. Wraz z przeniesieniem praw autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego własność nośnika egzemplarza przedmiotu zamówienia.
 
VIII. Termin wykonania: od dnia podpisania umowy   do dnia  15.04.2016r.
 
IX.  Opis sposobu obliczenia ceny:
 
 Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu Cywilnego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia uwzględniające doświadczenie i wiedzę zawodową Wykonawcy.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w tym: koszty dojazdów, opłat związanych z uzyskaniem wymaganych warunków technicznych, decyzji administracyjnych, opracowań, podkładów geodezyjnych, przeniesienia praw autorskich. 
W związku z powyższym Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało podwyższenie wynagrodzenia ryczałtowego.
Cena podana w ofercie musi być wyrażona w PLN, do dwóch miejsc po przecinku i powinna zawierać podatek od towarów i usług VAT wg obowiązujących przepisów na dzień złożenia oferty.
 
X. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
 
1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch usług wraz  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonana należycie. Wykonawca winien wskazać w wykazie wykonanie ( zakończenie): a) co najmniej jednego opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej dla budynku szpitala, b) co najmniej jednego opracowania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i kosztorysowej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy szpitala o pow. użytkowej minimum 1.500,00 m2.
2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu oraz uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalnościach: 1. architektonicznej, 2. konstrukcyjno-budowlanej, 3. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4. sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5. telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną. Osoby te powinny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. 
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert.
 
XI.  Ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
 
1.Załącznikiem do  zaproszenia jest sporządzony przez Zamawiającego projekt umowy.
2.Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.
 
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty:
 
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie najniższą ceną.
 
XIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
 
- Oferta powinna być czytelna, podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
-  Dokumenty w formie kserokopii powinny być poświadczone na każdej zapisanej stronie „za zgodność z oryginałem” i opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby uprawnionej lub upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach wewnętrznej i zewnętrznej. Koperta zewnętrzna powinna być opatrzona nazwą i adresem Zamawiającego oraz napisem: „Oferta na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego z koncepcją programowo-przestrzenną rozbudowy Szpitala Powiatowego w Szczytnie przy ul. Skłodowskiej 12. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.” Kopertę wewnętrzną należy oznaczyć nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniami jak na kopercie zewnętrznej.
 
 XIV.  Termin złożenia oferty:
Ofertę na załączonym do niniejszego zaproszenia formularzu oferty  należy złożyć w terminie do dnia  21.10.2015r. do godz.  15:00 w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście  główne, pokój nr 214,  II piętro, Biuro Podawcze.
 
XV. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców na piśmie.
 
XVI. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Pani Joanna Agata Popielarz-Dzielińska Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Promocji tel. 089 624 70 37.
       Ewentualne pytania należy kierować na piśmie i przesłać pocztą, na numer fax: 089 624 70 31 lub drogą elektroniczną: zampubl@powiat.szczytno.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-07 09:12:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-07 09:16:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-22 12:13:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2884 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony