ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-02-15

Ogłoszono dnia: 2022-02-15

Termin składania dokumentów: 2022-02-28 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Starosta Szczycieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. o stanowisko mogą ubiegać się także obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym poprawne wykonywanie zadań na stanowisku Inspektora : ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna lub pokrewne
b. Wymagania dodatkowe:
 
  1. co najmniej – 3 letni staż pracy ( preferowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z leśnictwem, rolnictwem lub ochroną środowiska)
  2. ukończenie studiów podyplomowych z zakresu rolnictwa, ochrony środowiska lub pokrewnych,
  3. ukończenie kursów i szkoleń związanych z zagadnieniami wymienionymi w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku,
  4. znajomość przepisów prawnych warunkująca prawidłowe wykonywanie wskazanych powyżej zadań, w tym następujących aktów prawnych:
    • z dnia 27 kwietnia 2001 r - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U.z 202 r. poz. 1973 z późn. zm.),
    • z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.),
    • z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2056),
    • z dnia 11 września 2011 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 z późn. zm.),
    • z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2233 z późn. zm.),
    • z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1984 z późn. zm.),
    • z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 z późn. zm.),
    • z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2176 z późn. zm.),
    • z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1641),
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
      (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 920 z późn. zm.)
    • praktyczna znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
    • podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
  5. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
  6. rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza.
  • Przyjmowanie zgłoszeń instalacji wprowadzających gazy lub pyły do powietrza.
  • Przygotowywanie opinii dotyczących opracowywanych przez zarząd województwa programów ochrony powietrza dla stref, w których są przekraczane dopuszczalne poziomy substancji w powietrzu.
  • Przygotowywanie opinii dotyczących planów działań krótkoterminowych, sporządzanych przez zarząd województwa w przypadku ryzyka wystąpienia w danej strefie przekroczenia alarmowego, dopuszczalnego lub docelowego poziomu substancji w powietrzu.
  • Prowadzenie postępowania kompensacyjnego dla nowo budowanej instalacji lub zmienianej w istotny sposób, na obszarze, na którym nastąpiło przekroczenie standardów jakości powietrza.
  • Podejmowanie czynności administracyjnych w celu ochrony powietrza i ochrony przed hałasem na terenie powiatu, zgodnie z kompetencjami posiadanymi przez starostę.
  • Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.
  • Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów.
  • Wydawanie zezwoleń na zbieranie, zezwoleń na przetwarzanie odpadów oraz zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do posiadaczy odpadów, którzy uzyskali zezwolenie na zbieranie, zezwolenie na przetwarzanie odpadów
    lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, naruszających przepisy ustawy o odpadach w zakresie działalności objętej zezwoleniem lub działających niezgodnie
    z wydanym zezwoleniem.
  • Wydawanie innych decyzji związanych z gospodarką odpadami, w tym dotyczących wygaszania, cofania lub ograniczania bez odszkodowania pozwoleń na wytwarzanie odpadów.
  • Sprawowanie nadzoru nad działalnością spółek wodnych.
  • Wydawanie decyzji osobom fizycznym lub prawnym niebędącym członkami
    spółki wodnej oraz jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej, odnoszącym korzyści z urządzeń spółki wodnej lub przyczyniającym
    się do zanieczyszczenia wody, dla której ochrony spółka wodna została utworzona, ustalających wysokość i rodzaj świadczeń na rzecz tej spółki.
  • Wydawanie decyzji o usunięciu drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne.
  • Zlecanie i nadzorowanie prac dotyczących aktualizacji i monitoringu „Programu ochrony środowiska dla powiatu szczycieńskiego”.
  • Przygotowanie opinii do projektów gminnych programów ochrony środowiska.
  • Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz informacji publicznej
    w zakresie wykonywanych zadań.
  • W uzasadnionych przypadkach, dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w terenie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku i poza nim. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Około 20% czasu pracy spędza się w terenie – w granicach powiatu, korzystając z samochodu służbowego z kierowcą. Istnieje możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
Bezpieczne warunki pracy. Budynek II piętrowy, brak windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Szczytnie, wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10. inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy i szkolenia)
- mile widziane referencje,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-28 15:30:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska” należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 28 lutego 2022 r. do godz. 15³º, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Szczytnie reprezentowane przez Starostę Szczycieńskiego z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. H. Sienkiewicza 1.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@powiat.szczytno.pl .
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwie powiatowym w Szczytnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  4. Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane innym podmiotom.
  5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia naboru także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu naboru. Po tym okresie czasu dane zostaną zniszczone.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa Ustawa Kodeks Pracy. Niepodanie danych w konsekwencji wykluczy Pana/Panią z możliwości ubiegania się o zatrudnienie.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-15 14:11:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marek Dudo
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-15 14:13:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marek Dudo
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-10 11:53:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1338 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony