Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2014-08-19
Ogłoszono dnia: 2014-08-19 przez Izabela Tańska
Termin składania dokumentów: 2014-09-02 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2014
Zlecający: Starosta Szczycieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) o stanowisko mogą ubiegać się także obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
f) nieposzlakowana opinia,
g) wykształcenie wyższe o specjalności ochrona środowiska, melioracje, rolnictwo,
h) co najmniej 3 – letni staż pracy ( preferowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ochroną środowiska)
b) o stanowisko mogą ubiegać się także obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
f) nieposzlakowana opinia,
g) wykształcenie wyższe o specjalności ochrona środowiska, melioracje, rolnictwo,
h) co najmniej 3 – letni staż pracy ( preferowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ochroną środowiska)
b. Wymagania dodatkowe:
a) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu rolnictwa, ochrony środowiska lub pokrewnych,
b) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zagadnieniami wymienionymi w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku,
c) ogólna znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i rolnictwem,
d) znajomość aktualnych problemów wsi i rolnictwa,
e) znajomość terenu powiatu.
f) praktyczna znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
g) podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
h) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
i) rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
b) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zagadnieniami wymienionymi w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku,
c) ogólna znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i rolnictwem,
d) znajomość aktualnych problemów wsi i rolnictwa,
e) znajomość terenu powiatu.
f) praktyczna znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
g) podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
h) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
i) rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola wykonywania obowiązku utrzymywania urządzeń melioracji wodnych szczegółowych przez zainteresowanych właścicieli gruntów,
- sprawowanie nadzoru nad działalnością gminnych spółek wodnych,
- wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych, w tym: pomostów, stawów, na wykonanie urządzeń melioracji wodnych niezaliczonych do urządzeń wodnych, na prowadzone przez wody powierzchniowe obiekty mostowe, rurociągi, linie energetyczne, linie telekomunikacyjne oraz inne urządzenia,
- ustalanie, w drodze decyzji, linii brzegu dla cieków naturalnych, jezior oraz innych naturalnych zbiorników wodnych,
- dokonywanie, w drodze decyzji, rozgraniczenia gruntów, które były pokryte wodami przed wykonaniem urządzenia wodnego, od pozostałych gruntów,
- kontrola spełnienia obowiązku zawarcia umowy OC rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych,
- znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i rolnictwem oraz przekazywanie tej wiedzy zainteresowanych osobom,
- współpraca z jednostkami administracji samorządowej szczebla gminnego z terenu powiatu, administracją wojewódzką, samorządową i rządową, inspekcją ochrony środowiska, inspekcją weterynaryjną i inspekcją sanitarną, w zakresie realizowanych zadań,
- wydzierżawianie obwodów łowieckich polnym kołom łowieckim Polskiego Związku Łowieckiego oraz ustalanie wysokości czynszu za dzierżawę obwodów łowieckich polnych i rozliczanie go między nadleśnictwami i gminami,
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz informacji publicznej
w zakresie realizowanych zadań.
- sprawowanie nadzoru nad działalnością gminnych spółek wodnych,
- wydawanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych, w tym: pomostów, stawów, na wykonanie urządzeń melioracji wodnych niezaliczonych do urządzeń wodnych, na prowadzone przez wody powierzchniowe obiekty mostowe, rurociągi, linie energetyczne, linie telekomunikacyjne oraz inne urządzenia,
- ustalanie, w drodze decyzji, linii brzegu dla cieków naturalnych, jezior oraz innych naturalnych zbiorników wodnych,
- dokonywanie, w drodze decyzji, rozgraniczenia gruntów, które były pokryte wodami przed wykonaniem urządzenia wodnego, od pozostałych gruntów,
- kontrola spełnienia obowiązku zawarcia umowy OC rolników z tytułu posiadania gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego od ognia i innych zdarzeń losowych,
- znajomość przepisów dotyczących pozyskiwania środków Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i rolnictwem oraz przekazywanie tej wiedzy zainteresowanych osobom,
- współpraca z jednostkami administracji samorządowej szczebla gminnego z terenu powiatu, administracją wojewódzką, samorządową i rządową, inspekcją ochrony środowiska, inspekcją weterynaryjną i inspekcją sanitarną, w zakresie realizowanych zadań,
- wydzierżawianie obwodów łowieckich polnym kołom łowieckim Polskiego Związku Łowieckiego oraz ustalanie wysokości czynszu za dzierżawę obwodów łowieckich polnych i rozliczanie go między nadleśnictwami i gminami,
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz informacji publicznej
w zakresie realizowanych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w budynku i poza nim. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Około 30% czasu pracy spędza się w terenie – w granicach powiatu, korzystając z samochodu służbowego z kierowcą. Istnieje możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
Bezpieczne warunki pracy. Budynek II piętrowy, brak windy.
Bezpieczne warunki pracy. Budynek II piętrowy, brak windy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) zaświadczenie lekarskie,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
( ukończone kursy i szkolenia)
- mile widziane referencje,
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) zaświadczenie lekarskie,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
( ukończone kursy i szkolenia)
- mile widziane referencje,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-09-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska” należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 2 września 2014 r. . do godz. 15³º, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska” należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 2 września 2014 r. . do godz. 15³º, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Izabela Tańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-08-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Tańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-08-19 09:08:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-08-19 09:09:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-09-19 12:28:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4342 raz(y) |