Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydawanie zezwoleń na przetwarzanie odpadów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2014-02-17 13:50:20
Termin załatwienia
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Osoba kontaktowa
Bartłomiej Klimczuk – Główny specjalista
Miejsce załatwienia
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr A 202
Telefon kontaktowy
(89) 624 70 41
Sposób załatwienia
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie w pok. Nr 214 lub przesłać pocztą.
Miejsce odbioru
Decyzja jest wysyłana pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Wymagane Dokumenty
Wniosek zgodny z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).
Do wniosku należy dołączyć decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile jest wymagana (art. 42 ust. 4 ww. ustawy)
Czas realizacji
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Opłaty
Opłata skarbowa w kwocie 616 zł
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
-
art. 41 ust. 2 w związku z art. 41 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.).