Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, najem i dzierżawę oraz przekazywanie w trwały zarząd nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i Powiatu Szczycieńskiego
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2008-04-11 09:02:55
Termin załatwienia
Sprawy załatwia się niezwłocznie, a wymagające postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Osoba kontaktowa
Inspektor Dominik Żołobowski – Skarb Państwa, Inspektor Ewa Rodziewicz – Mienie Powiatu
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Kościuszki 14 w Szczytnie.
pok. nr 8 Skarb Państwa
pok. nr 12 Mienie Powiatu
pok. nr 8 Skarb Państwa
pok. nr 12 Mienie Powiatu
Telefon kontaktowy
(089) 624-70-64 Skarb Państwa, (089) 624-70-67 Mienie Powiatu
Sposób załatwienia
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Szczytnie
Dokumenty należy składać codziennie w godzinach od 7:30 do 15:30.
Dokumenty należy składać codziennie w godzinach od 7:30 do 15:30.
Miejsce odbioru
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami ul. Kościuszki 14 w Szczytnie.
pok. nr 8 Skarb Państwa
pok. nr 12 Mienie Powiatu
pok. nr 8 Skarb Państwa
pok. nr 12 Mienie Powiatu
Wymagane Dokumenty
Do oddania w trwały zarząd niezbędne jest złożenie wniosku. Sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawa i najem następuje w formie przetargowej oraz w formie bezprzetargowej w sytuacjach wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz odrębnych przepisów.
Czas realizacji
Sprawy załatwia się niezwłocznie, a wymagające postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Opłaty
Zwalnia się z opłaty skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1) lit. h) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225poz. 1635 z zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji Starosty przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni od daty jej wydania za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego. Od decyzji dotyczących nieruchomości Powiatu Szczycieńskiego przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie.
Uwagi
- Własność nieruchomości przechodzi na rzecz osoby uprawnionej w drodze decyzji.
- Cenę nieruchomości ustala się na podstawie jej wartości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zm.),
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor Serwisu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-04-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Artur Horodyski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-04-11 09:02:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marek Dudo |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-04-11 09:02:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marek Dudo |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-12-11 15:33:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6167 raz(y) |