Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie zezwoleń na transport odpadówDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie zezwoleń na transport odpadówSzczegóły informacji
Wydawanie zezwoleń na transport odpadów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2014-02-17 13:50:19
Termin załatwienia
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Osoba kontaktowa
inspektor Bartłomiej Klimczuk
Miejsce załatwienia
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr A 202
Telefon kontaktowy
(089) 624 70 41
Sposób załatwienia
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie w pok. Nr 214 lub przesłać pocztą.
Miejsce odbioru
Decyzja jest wysyłana pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Wymagane Dokumenty
Wniosek zgodny z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
Czas realizacji
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Opłaty
Opłata skarbowa w kwocie 616 zł.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia.
Podstawa prawna
- art. 233 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.)