ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-04-07 13:24:26 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Kandydatów mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, fundacje i jednostki samorządu terytorialnego (miasta i gminy) działające na terenie Powiatu Szczycieńskiego (podst. pr.: art. 44c ust. 2 Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych t. j. Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 ze zm.). Wymienione organy mogą zgłaszać po jednym kandydacie. W zgłoszeniu należy podać: nazwę organizacji, fundacji lub jednostki samorządu terytorialnego dokonującej zgłoszenia, imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz numer telefonu kandydata na członka Rady, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład Rady. Zgłoszenia kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Szczytnie można składać osobiście lub listownie na adres: Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, pok. nr 214 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko -Mazurskiego (decyduje data wpływu lub data stempla pocztowego/data nadania przesyłki). Data publikacji ogłoszenia Starosty Szczycieńskiego w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego dnia 27 marca 2015 r.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony