ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Konkursy i ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wyznaczenie jednostki do usuwania i przemieszczania pojazdów oraz do prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów

Informacja ogłoszona dnia 2010-02-22 11:51:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o konkursie ofert

Dotyczy:   Wyznaczenie jednostki do usuwania i przemieszczania pojazdów oraz do prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów

Starosta Szczycieński działając na podstawie art. 50a i art. 130a ust. 5a i ust. 5c ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. Nr 108 z 2005 r., poz.908, z późn. zm.) zaprasza     do złożenia ofert w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

Wyznaczenie jednostki do świadczenia usług na obszarze Powiatu Szczycieńskiego.

I. Usuwanie i przemieszczanie pojazdów z dróg i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym,
w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 w/w ustawy, z obszaru Powiatu Szczycieńskiego.

II. Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania usuwanych pojazdów z terenu
Powiatu Szczycieńskiego.

Parking może być zlokalizowany na terenie Szczytna, bądź w bezpośredniej bliskości Szczytna.

III. Oferta dotycząca usług wymienionych w punkcie I w zakresie usuwania pojazdów z dróg i umieszczania ich na parkingu strzeżonym powinna zawierać:

1. opis standardu wyposażenia i oznakowania pojazdów przeznaczonych do usuwania lub przemieszczania pojazdów,

2. liczbę i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów,

3. liczbę zatrudnionych kierowców i ich uprawnienia do kierowania pojazdami (kserokopie praw jazdy, zaświadczeń do przewozu materiałów niebezpiecznych),

4. deklarację jednostki dotyczącą czasu przybycia na miejsce zdarzenia licząc od momentu zgłoszenia zlecenia,

5. proponowaną cenę netto i brutto (łącznie z VAT) w złotych  za całość usługi (usunięcie, załadunek i umieszczenie na parkingu) w rozbiciu na: 1) usługę za usunięcie pojazdu na terenie Szczytna (bez uwzględnienia przebiegu), 2)  usługę za przemieszczenie pojazdu (za każdy rozpoczęty kilometr przebiegu) dla pojazdów usuwanych spoza granic Szczytna,
dla:
- jednośladów (rower, motorower, motocykl )
- osobowych i ciężarowych do 2,5 t d.m.c.
- ciężarowych powyżej 2,5 t d.m.c. do 7,5 t d.m.c.
- ciężarowych powyżej 7,5 t d.m.c. 

6. zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi (oświadczenie),

7. opinię Komendanta Powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z policją,

IV. Oferta dotycząca usług wymienionych w punkcie II w zakresie prowadzenia parkingu strzeżonego
 powinna zawierać:

1. opis standardu wyposażenia parkingu strzeżonego, a zwłaszcza rodzaj ogrodzenia, oświetlenie  i monitoring,

2. liczbę miejsc do parkowania pojazdów (w tym miejsc garażowych i miejsc zadaszonych),

3. proponowany rodzaj zabezpieczenia pojazdów,

4. warunki przechowywania pojazdów, a zwłaszcza pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi,

5. miejsce położenia parkingu,

6. proponowaną cenę netto i brutto z (VAT) usługi dla pojazdów w złotych  za każdą rozpoczętą dobę parkowania (24h):

- jednośladów (rower, motorower, motocykl)
- osobowych i ciężarowych do 2,5 t d.m.c.
- ciężarowych powyżęj 2,5 t d.m.c. do 7,5 t d.m.c.
- ciężarowych powyżej 7,5 t d.m.c.

7. tytuł prawny do dysponowania odpowiednio utwardzonym placem (akty własności, umowy), z możliwością wyznaczenia miejsc do parkowania wszystkich rodzajów pojazdów,

8. zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia umieszczania pojazdu na parkingu strzeżonym,

9. opinię Komendanta Powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z policją,

V. Oferty należy przygotować na formularzu ofertowym.

Do każdej oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

1. aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym konkursem,

2. kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej (REGON),

3. kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej (NIP),

4. oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym( Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz.2088 z późn. zm.) wymagane w przypadku składania oferty na usuwanie pojazdów z dróg,

5. zobowiązanie oferenta do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi (przez całą dobę),

6. zobowiązanie oferenta do realizacji każdego zlecenia umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym
(przez całą dobę),

7. zobowiązanie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością lub kserokopię zawartej umowy,

8. zobowiązanie oferenta do dochodzenia roszczeń we własnym zakresie na drodze cywilno-prawnej od właścicieli pojazdów,

9. kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów,

10. kserokopie dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania parkingiem,

11. kserokopie praw jazdy kierowców zatrudnionych przez jednostkę świadczącą usługi usuwania pojazdów z drogi.

VI. Sposób przygotowania oferty:

1. dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii,
 
2. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia,
należy ją przygotować tak, aby nie było możliwości rozłączenia się kartek,

3. oferty należy przygotować zgodnie z treścią  formularza ofertowego i załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o konkursie,

4.  oferty powinny znajdować się w zamkniętych kopertach z napisami: „Oferta na holowanie pojazdów”, „Oferta na prowadzenie parkingu”, z adnotacją „Nie otwierać”.

VII. Informacje ogólne:

1. formularze ofertowe z załącznikami można pobrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szczytnie
 ul. Sienkiewicza 1, pokój 201 lub 203 (II piętro) oraz na stronie internetowej www.powiat.szczytno.pl pod zakładką BIP.

2. termin składania ofert upływa z dniem   05 marca 2010 roku o godzinie 10.00, oferty należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno pokój nr 216 lub przesłać pocztą na adres zamawiającego, nie wyrażamy zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej,

3. do udzielania informacji z Oferentami upoważniony jest: Naczelnik Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Bogumił Żugaj, nr telefonu (089) 624 70 15.

4. dopuszcza się składanie ofert częściowych na usługę usuwania pojazdów oraz usługę parkowania pojazdów usuwanych z dróg,

5. rozpatrywane będą oferty kompletne, które wpłynęły w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie ofert,

6. otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 marca 2010  roku o godzinie 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Szczytnie przy ulicy Sienkiewicza 1 - Gabinet Sekretarza Powiatu, pokój nr 212.

7. wysokość opłat za usługi ustala Rada Powiatu w Szczytnie,

8. wyznaczenie podmiotu następuje na okres 3 lat,

9. wyznaczenie podmiotu nie stanowi podstawy do żądania od Starosty Szczycieńskiego zapłaty za usługi wykonane i nie zapłacone przez właścicieli pojazdów.

10. zamawiający nie dopuszcza możliwości składania przez tego samego Oferenta więcej jak jednej oferty na poszczególne zadania określone w pkt. I  i  w pkt. II.

VIII. TRYB OCENY ZŁOŻONYCH OFERT

Oceny złożonych ofert dokona 3 osobowa komisja powołana przez Starostę Szczycieńskiego spośród pracowników Starostwa.
Przy ocenie oferty wymienionej w punkcie I, dotyczącej wyboru jednostki do usuwania pojazdów z drogi będą brane pod uwagę kryteria wymienione w punkcie III.1, III.2, III.3, III.4, III.5, każde w skali 1 - 10.
Przy ocenie oferty wymienionej w punkcie II, dotyczącej wyboru jednostki do prowadzenia parkingu będą brane pod uwagę kryteria wymienione w punkcie IV,  IV.2, IV.3, IV.4, IV.5, IV. 6, każde w skali 1 - 10.
Za najkorzystniejszą ofertę  zostanie uznana ta, która po zsumowaniu uzyska największą ilość punktów.
W trakcie postępowania Komisja może żądać od oferenta dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, okazania oryginałów dokumentów, których kopie złożono wraz z ofertami oraz zapoznać się na miejscu u oferenta ze sprzętem przeznaczonym do usuwania pojazdów oraz terenem przeznaczonym na parking strzeżony. Komisja sporządzi protokół, w którym wskaże oferty spełniające postawione warunki oraz dokona ich oceny. Wybrani oferenci zostaną podani do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Starosta Szczycieński
Jarosław Matłach

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bogumił Żugaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogumił Żugaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-22 11:46:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-22 11:51:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-05 12:41:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2820 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony