Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) dla potrzeb Powiatu Szczycieńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Szczycieńskiego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 242845-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-12-02 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście główne, pokój nr 214, II piętro, Biuro Podawcze.

Ogłoszono dnia: 2014-11-24 przez Joanna Wójcicka

Treść:

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: Rg 272.13.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 oraz z 2013 r. poz. 984) dla potrzeb Powiatu Szczycieńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Szczycieńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa

 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem  zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Powiatu Szczycieńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Szczycieńskiego, tj.
1. Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Pola 4, 12-100 Szczytno
2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Korczaka 4, 12-100 Szczytno
3. Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno
4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno
5. Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno
6. Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12-130 Pasym
7. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno
8. Powiatowe Centrum Sportu  Turystyki i Rekreacji w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno
9. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Adama Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno
10. Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie, ul. Polska 18, 12-100 Szczytno

Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2015r. r. do 31.12.2016 r. wynosi 1485,026. MWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz)  oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo),  stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2
Dodatkowe przedmioty CPV

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
   
 Termin zakończenia do dnia 31.12.2016r.

         
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium:
  Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca złoży aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ

        
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ

          
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ


III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,


III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

    Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane dostawy lub usługi  odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w  art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ,
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3. Wypełniony formularz oferty zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ,
4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy-  załącznik nr 3  do SIWZ.
5. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów do oferty należy dołączyć n/w dokumenty dotyczące innego podmiotu:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp,
b) wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, wraz z ofertą złożą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej,
c) dokumentu ustanawiającego pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) dokumentu określającego zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
e) dokumentu określającego sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
f) dokumentu określającego charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
g) dokumentu określającego zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu ( przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)  nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu  -  nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena

Kryteria:
Cena                100%


IV.3. ZMIANA UMOWY
 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Powiat Szczycieński oraz każda jednostka organizacyjna Powiatu, o których mowa w rozdziale III zawrą odrębne umowy na dostawę energii elektrycznej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z:
a)    rezygnacją przez Zamawiającego z punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu.
b)    ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, w wielkości nie większej niż 20%. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej jest możliwe jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
c)    ze zmianą stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 lit. a i b zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 lit. c każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany ceny jednostkowej netto/brutto, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowej ceny, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana ceny jednostkowej netto/brutto nastąpi, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr  Nr 03 (piwnica).
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:   02/12/2014.    Godzina: 10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr  214 Biuro Podawcze, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE


Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  24/11/2014

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-24 09:07:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-24 09:20:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-04 08:20:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3044 raz(y)