Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 232703-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-17 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-17 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście główne, pokój nr 214, II piętro, Biuro Podawcze.

Ogłoszono dnia: 2014-11-06 przez Joanna Wójcicka

Treść:

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: Rg 272.10.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
?    ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
?    ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
?    ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
?    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
?    ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
?    ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków.

w następujących jednostkach organizacyjnych:
1.    Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 1, 12 – 100 Szczytno
2.    Centrum Ekonomiczno – Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12 – 130 Pasym
3.    Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielbarska 2, 12 – 100 Szczytno
4.    Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, ul. Lanca 10, 12 – 100 Szczytno
5.    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12 – 100 Szczytno
6.    Powiatowe Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji, ul. Lipperta 10, 12 – 100 Szczytno
7.    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Lipperta 10, 12 – 100 Szczytno
8.    Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pola 4, 12 – 100 Szczytno
9.    Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. Korczaka 4, 12 – 100 Szczytno
10.    Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie, ul. Wielbarska 4, 12 – 100 Szczytno
11.    Środowiskowy Dom Samopomocy w Szczytnie filia w Piasutnie, Piasutno 63, 12 – 140 Świętajno
12.    Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Mrongowiusza 2, 12 – 100 Szczytno
13.    Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12 – 100 Szczytno
14.    Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Mickiewicza 10, 12 – 100 Szczytno
15.    Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego, ul. Polska 18, 12 – 100 Szczytno
16.    Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego, ul. Lanca 10, 12 – 100 Szczytno

Część II Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie:
     Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
     Ubezpieczenie autocasco,
     Ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
     Ubezpieczenia assistance.

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program Ubezpieczenia

II.1.5)  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
1.    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 40% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym.
2.    Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia).
3.    Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania 
w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym,
z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.


II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV : 66.51.00.00-8
Dodatkowe przedmioty CPV : 66.51.21.00-3,  66.51.41.10-0,  66.51.61.00-1


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
   
 Okres w miesiącach: 36

         
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium:
 Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. z 2013r., poz. 950) tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku  dokonana zostanie  zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu  o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści  załączonych dokumentów  musi wynikać  jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia. 


III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

    Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

    Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
 
  Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

    Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

    Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane dostawy lub usługi  odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy,
3. Wypełniony i podpisany Formularz oferty.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu ( przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)  nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu  -  nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

Kryteria:
Cena łączna ubezpieczenia – 85%
Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%


IV.3. ZMIANA UMOWY
 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1)    zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)    zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy    ubezpieczenia – w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz
w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych
a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3)    zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
4)    zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
5)    zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT;
6)    zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a.    powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b.    przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; 
c.    likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d.    włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy;
7)    korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki;
8)    zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

Część II Zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1)    zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)    zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia
w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2017 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia  30.12.2018 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
3)    zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych związanie z koniecznością zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych przez Zamawiającego,
w przypadku orzeczenia decyzją sądu przepadku na rzecz Zamawiającego pojazdów, które są zarejestrowane i nie posiadają obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, na podstawie Ustawy z dnia 22 lipca 2010 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych ustaw ( Dz. U. z 2010 r. Nr 152, poz. 1018 z późn. zm.). W takim przypadku składka za ubezpieczenie OC p.p.m., na tego rodzaju pojazdy będzie rozłożona przez Wykonawcę na minimum cztery raty bez dodatkowej zwyżki składki, a po demontażu i wyrejestrowaniu lub dalszej odsprzedaży takiego pojazdu (jeśli nowy nabywca wypowie ubezpieczenie OC p.p.m.) Zamawiający uzyska zwrot niewykorzystanej składki za to ubezpieczenie od Wykonawcy w ciągu 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji
o wyrejestrowaniu lub sprzedaży pojazdu wraz z dokumentami potwierdzającymi wyrejestrowanie lub sprzedaż pojazdu;
4)    zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT;
5)    zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a)    powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b)    przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; 
c)    likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d)    włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy.
6)    korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,
7)    zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr 03 (piwnica).
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:  17.11.2014r.  Godzina:  11:30
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr  214 Biuro Podawcze, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr I                            NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
?    ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
?    ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
?    ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
?    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
?    ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
?    ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków.
        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program Ubezpieczenia

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
      Słownik główny
      Główny przedmiot - 66.51.00.00-8
      Dodatkowe przedmioty - 66.51.21.00-3,  66.51.41.10-0,  66.51.61.00-1
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
     Okres w miesiącach: 36

4) KRYTERIA OCENY OFERT
     Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
      Kryteria:
Cena łączna ubezpieczenia – 85%
Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%



ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr II                            NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne Zamawiającego w zakresie:
     Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
     Ubezpieczenie autocasco,
     Ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
     Ubezpieczenia assistance.

        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 – Program Ubezpieczenia


2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
      Słownik główny
      Główny przedmiot - 66.51.00.00-8
      Dodatkowe przedmioty - 66.51.21.00-3,  66.51.41.10-0,  66.51.61.00-1
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA
     Okres w miesiącach: 36

4) KRYTERIA OCENY OFERT
     Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
      Kryteria:
Cena łączna ubezpieczenia – 85%
Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%




Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  06.11.2014r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-06 09:07:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-06 09:12:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-18 13:07:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3726 raz(y)