Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Dostawa fabrycznie nowego pojazdu 19 osobowego + 1 (łącznie z kierowcą).

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 233101 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-14 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2012-11-05 przez Wójcicka Joanna

Treść:

Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: Rg 272.7.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamieszczanie obowiązkowe

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

 

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

 

I.1) Nazwa i adres:

Nazwa: Powiat Szczycieński

Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel: ( 089) 624 70 31, Fax : ( 089) 624 70 31

 

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja Samorządowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu 19 osobowego + 1 (łącznie z kierowcą).

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu 19 osobowego + 1 (łącznie z kierowcą). Szczegółowe parametry i wyposażenie samochodu zawarto w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 3 - opis przedmiotu zamówienia

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: NIE

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot: Kod CPV 34120000-4

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin zakończenia do dnia 21.12.2012r.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

  1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy,

3. pisemne zobowiązanie( w formie oryginału) innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,

4. zaparafowany projekt umowy,

5. karta opisowa pojazdu, potwierdzająca spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.

 

 

III.7) Czy ogranicz się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Liczba wykonawców:

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

 

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Kryteria:

Cena 100%

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: NIE

 

IV.3. ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.

2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w szczególności:

  1. zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) w oferowanej przez Wykonawcę cenie pojazdu,

  2. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,

  3. zmiany siedziby jednej ze stron umowy,

  4. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.

e) wystąpienia siły wyższej. Za przypadki siły wyższej uważa się nieznane Stronom w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli Stron, i na których zaistnienie Strony nie miały żadnego wpływu i które uniemożliwiają wykonanie umowy jak: wojnę, zamieszki, mobilizację lub inne klęski żywiołowe takie jak: trzęsienie ziemi, pożar, powódź lub inne szkody spowodowane przez wodę oraz ograniczenia wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

f) przedłużenia terminu dostawy określonego w umowie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres zawiniony przez Zamawiającego.

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr Nr 03 (piwnica).

 

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

 

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 14.11.2012r. Godzina: 10:00

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr 03 (piwnica).

 

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

 

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 05.11.2012r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójcicka Joanna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójcicka Joanna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-05 13:20:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-05 13:31:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-16 11:45:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3891 raz(y)