Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg na remont pokoi biurowych Starostwa PowiatowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg na remont pokoi biurowych Starostwa PowiatowegoSzczegóły informacji
Przetarg na remont pokoi biurowych Starostwa Powiatowego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 37637-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-03-17 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-03-17 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03
Ogłoszono dnia: 2008-02-25 przez Joanna Wójcicka
Treść:
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/4/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel: ( 089) 624 70 31, Fax : ( 089) 624 3036
Adres strony internetowej zamawiającego : www.powiat.szczytno.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):
I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych Starostwa Powiatowego w budynku Ratusza w Szczytnie przy ul. Sienkiewicza 1 - Kod CPV 45453000-7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych Starostwa Powiatowego w budynku Ratusza w Szczytnie przy ul. Sienkiewicza 1 - Kod CPV 45453000-7.
Roboty remontowe obejmują wykonanie następujących prac:
1. Pokój nr 05A Wydział Organizacyjny Informatyk:
- zdjęcie istniejących okładzin ściennych, rozebranie posadzki, wydzielenie pomieszczenia serwerowni, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, montaż klimatyzatora, ułożenie instalacji elektrycznej, wykonanie posadzki, malowanie ścian i sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej,
2. Pokój nr 205 A – salka konferencyjna:
- wydzielenie pomieszczenia na archiwum, ułożenie instalacji elektrycznej, wymiana istniejącego grzejnika c.o., wykonanie wentylacji grawitacyjnej, malowanie ścian i sufitów, montaż mebli w pomieszczeniu archiwum,
3. Pokój nr 203 A Wydział Edukacji:
- malowanie ścian i sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnienie i odnowienie istniejącej posadzki, wykonanie wentylacji grawitacyjnej.
4. Pokój nr 201 Wydział Organizacyjny Kadry:
- malowanie ścian i sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnienie istniejącej posadzki i ułożenie wykładziny, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wymiana grzejnika c.o.
5. Pokój nr 203 i 204 - Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg:
- rozebranie ścianek działowych, wymiana posadzki, wymiana stolarki okiennej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, ułożenie instalacji elektrycznej, malowanie ścian i sufitów, montaż mebli,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: 45453000-7.
II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w miesiącach : 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
Informacje na temat wadium PLN
III.2) Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu ora opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami do pracy przy zabytkach nieruchomych lub uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, z udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami do pracy przy zabytkach nieruchomych lub uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, z załączeniem dokumentów potwierdzających co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
6. harmonogram rzeczowo-finansowy remontu określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto.
7. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Kryteria:
Cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.szczytno-sp.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiających przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 17/03/2008 Godzina: 10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 25/02/2008
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Rafalski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Wójcicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-04-17 13:17:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-04-17 14:24:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-04-29 09:37:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4066 raz(y) |