Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10Szczegóły informacji
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Powiat Szczycieński
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 131987-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-09-02 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-09-02 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03
Ogłoszono dnia: 2009-08-12 przez Joanna Wójcicka
Treść:
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: Rg 3431/9/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel: ( 089) 624 70 31, Fax : ( 089) 624 70 31
Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):
I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10. Kod CPV 45.21.22.20-4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach
- wykonanie ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego wysokości
- montaż wyposażenia boiska w sprzęt do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego i ławki,
- wykonanie instalacji drenażu, odwodnienia liniowego i przyłącza kanalizacji deszczowej pod boiskiem wielofunkcyjnym, bieżnią i skocznią w dal,
- montaż oświetlenia boiska wielofunkcyjnego i bieżni.
Wyposażenie boiska:
- boisko do piłki ręcznej – trawa w kołach pola bramkowego w kolorze czerwonym, linie ciągłe i przerywane w kolorze żółtym, reszta boiska trawa w kolorze zielonym, bramki do piłki ręcznej standardowe z profilu stalowego z siatką z mocowaniem do podłoża w tulejach,
- boisko do piłki siatkowej – trawa w kolorze czerwonym, linie obrysu boiska i wewnątrz boiska w kolorze żółtym, komplet słupków uniwersalnych do montażu siatki z naciągiem śrubowym, z tulejami montażowymi, siatka z antenkami, z krzesłem sędziowskim,
- boisko do piłki koszykowej – trawa pola boiska w kolorze zielonym, linie ciągłe i przerywane w kolorze białym lub żółtym, zestawy do koszykówki demontowalne, mocowane w tulejach z tablicą epoksydową
- trawa w obszarze poza boiskiem do gry w piłkę ręczną w kolorze czerwonym,
- linie boiska do tenisa ziemnego do gry pojedynczej i podwójnej w kolorze białym, montaż dwóch tulei do słupków ( słupki i siatkę dostarczy Zamawiający),
- słupki do piłki siatkowej i koszykówki muszą posiadać osłony ochronne,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 45.21.22.20-4.
II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: TAK
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin zakończenia do dnia 30.11.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
Informacje na temat wadium: wadium w kwocie 10.000,00 PLN
III.2) Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych o nawierzchni z tworzyw sztucznych o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieni,.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
- posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne,
5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należy wykazać wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych o nawierzchni z tworzyw sztucznych o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.
8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.
9. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
11. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.,
12. kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium,
13. szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy, określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót ( wykonane i zakończone) w harmonogramie należy wykazać w taki sposób, aby były one podstawą do odbiorów częściowych.
14. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Kryteria:
Cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 02/09/2009 Godzina: 10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 12/08/2009