Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie V etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w SzczytnieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie V etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w SzczytnieSzczegóły informacji
Wykonanie V etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Finansowanie: Środki budżetu państwa
Nr UZP: 148686-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-07-25 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-07-25 10:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03
Ogłoszono dnia: 2008-07-03 przez Joanna Wójcicka
Treść:
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/5/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel: ( 089) 624 70 31, Fax : ( 089) 624 3036
Adres strony internetowej zamawiającego : www.powiat.szczytno.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):
I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie V etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie. Kod CPV 45.21.61.21-8
II.1.2) Rodzaj zamówienia
roboty budowlane
przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie V etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie. Kod CPV 45.21.61.21-8.
V etap zadania obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu:
- roboty pomiarowe, rozebranie elementów betonowych, roboty ziemne, usunięcie karp po 143 wyciętych drzewach, chodniki przy jezdni i budynku, drogi dojazdowe, place, trawniki, boisko sportowe, bieżnia, ogrodzenie terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: 45.21.61.21-8 .
II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin wykonania do dnia 30.11.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
Informacje na temat wadium 13500.00 PLN
III.2) Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
8. kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium,
9. harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto.
10. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Kryteria:
Cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.szczytno-sp.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiających przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 25/07/2008 Godzina: 10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 03/07/2008
Niektóre pliki sa w formacie .zip. Należy je pobrać na dysk komputera i po wciśnięciu prawego przycisku myszki wybrać opcję "wyodrębnij wszystkie".
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Rafalski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Wójcicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-07-04 07:40:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-07-04 07:56:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-07-30 08:46:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3736 raz(y) |