ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Geolog Powiatowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie

Wymiar etatu: 1/4 ( 10 godzin tygodniowo)

Ilość etatów: 1/4

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2015-07-15

Ogłoszono dnia: 2015-07-15 przez Izabela Tańska

Termin składania dokumentów: 2015-07-27 15:30:00

Nr ogłoszenia: 6/2015

Zlecający: Starosta Szczycieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) o stanowisko mogą ubiegać się także obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
f) nieposzlakowana opinia,
g) wykształcenie wyższe geologiczne,
h) co najmniej 5 – letni staż,
i) znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska, w tym ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, w zakresie zadań będących w kompetencji starosty,
j) znajomość procedur administracyjnych określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
a)    mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,
b) mile widziane posiadanie uprawnień kwalifikacyjnych w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi w przynajmniej jednej kategorii, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii ( Dz. U. z 2011 r. Nr 275, poz. 1629),
c) umiejętność samodzielnego organizowania pracy oraz samodzielnego zdobywania wiedzy fachowej w zakresie powierzonych zadań,
d)   zdyscyplinowanie, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
f)    umiejętność radzenia sobie ze stresem,
g)    komunikatywność.
h)    umiejętność obsługi komputera ( MS Office, poczty elektronicznej, Internetu)

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Realizacja zadań należących do właściwości starosty jako właściwego organu koncesyjnego i właściwego organu administracji geologicznej, wynikających z przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 196), w tym:
  1. udzielanie i odmawianie udzielenia koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż objętych prawem własności nieruchomości gruntowej, gdy jednocześnie spełnione są następujące wymagania: obszar udokumentowanego złoża nieobjętego własnością górniczą nie przekracza powierzchni 2 ha, wydobycie kopaliny ze złoża w roku kalendarzowym nie przekroczy 20 000 m3, działalność będzie prowadzona metodą odkrywkową oraz bez użycia środków strzałowych,
  2. przenoszenie koncesji, w drodze decyzji, oraz dokonywanie ich zmian,
  3. wydawanie decyzji wzywających przedsiębiorcę do niezwłocznego usunięcia naruszeń wymagań ustawy Prawo geologiczne i górnicze, w szczególności dotyczących ochrony środowiska lub racjonalnej gospodarki złożem albo niewypełniania warunków określonych w udzielonej koncesji, w tym niepodejmowania określonej nią działalności albo trwale zaprzestanego jej wykonywania,
  4. cofanie lub ograniczanie zakresu udzielonych koncesji bez odszkodowania dla przypadków wskazanych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze,
  5. wydawanie decyzji stwierdzających wygaśnięcie koncesji,
  6. wydawanie decyzji zatwierdzających i odmawiających zatwierdzenia projektów robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji,
  7. przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących wyłącznie wiercenia w celu wykorzystania ciepła Ziemi,
  8. wydawanie decyzji zatwierdzającej lub odmawiającej zatwierdzenia dokumentacji geologicznej złoża kopaliny, hydrogeologicznej i geologiczno-inżynierskiej,
  9. przyjmowanie innych dokumentacji geologicznych, w tym z wykonania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi,
  10. gromadzenie, przechowywanie, chronienie i udostępnianie informacji geologicznej,
  11. wydawanie decyzji dotyczących opłat eksploatacyjnych, dodatkowych i podwyższonych,
  12. sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze, w tym racjonalnej gospodarki zasobami złóż kopalin, wypełniania warunków koncesji, w granicach właściwości rzeczowej i miejscowej,
  13. prowadzenie powiatowego archiwum geologicznego,
  14. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o środowisku i jego ochronie dotyczących geologii,
  15. współpraca z jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz ochrony środowiska, w tym: organami nadzoru górniczego, Marszałkiem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Wójtami i Burmistrzami z terenu powiatu, Państwowym Instytutem Geologicznym, Dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
  16. współpraca z komórkami organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Szczytnie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku i poza nim. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Około 30% czasu pracy spędza się w terenie – w granicach powiatu, korzystając z samochodu służbowego z kierowcą. Istnieje możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
Bezpieczne warunki pracy. Budynek II piętrowy, brak windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) zaświadczenie lekarskie,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i) oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy i szkolenia),
k) mile widziane referencje, 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-07-27 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem
„ Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Geologa Powiatowego ”  należy składać w Biurze Podawczym Starostwa  Powiatowego w Szczytnie,  ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214,  w terminie do dnia  27 lipca 2015 r.  do godz. 15³º, lub  przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu  zostaną o tym powiadomieni indywidualnie
« powrót do poprzedniej strony