ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom Dziecka w Szczytnie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2015-05-04

Ogłoszono dnia: 2015-05-04 przez Dyrektor Domu dla Dzieci w Szczytnie

Termin składania dokumentów: 2015-05-18 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2015

Zlecający: Dom Dziecka w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku administracja lub pokrewne, lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowym w zakresie administracji lub pokrewnymi,

  2. Posiadanie udokumentowanego 2 – letniego stażu pracy w administracji publicznej,

  3. Dobra znajomość przepisów z zakresu ustaw: kodeksu pracy, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego,

  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

 

b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność interpretacji przepisów prawa i właściwe posługiwanie się nimi,

  2. Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, samodzielność, kreatywność w działaniu, odpowiedzialność,

  3. Dyspozycyjność, systematyczność, dokładność,

  4. Łatwość nawiązywania kontaktów,

  5. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w oprogramowaniu Office, Word, Exel, umiejętność obsługi programu PUMA,

  6. Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji z różnych źródeł niezbędnych  do wykonywania zadania,

  7. Gotowość do samokształcenia i podnoszenia kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu placówki;

  2. Prowadzenie kancelarii podawczej;

  3. Redagowanie pism;

  4. Prowadzenie spraw kadrowych (akta osobowe pracowników; sprawy związane z zatrudnieniem – ewidencje: urlopów, nieobecności, wyjść, wyjazdów służbowych itp.; kierowanie pracowników na badania okresowe, wstępne i kontrolne);

  5. Współpraca ze Starostwem Powiatowym w Szczytnie, powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, Urzędami Gmin, Powiatowym Urzędem Pracy, szkołami i innymi instytucjami;

  6. Prowadzenie spraw związanych z PFRON;

  7. Prowadzenie kasy placówki i związaną z tym dokumentację;

  8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;

  9. Prowadzenie archiwum;

  10. Prowadzanie analiz eksploatacji samochodu służbowego- rozliczanie wyjazdów służbowych;

  11. Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną przeciwpożarową oraz bezpieczeństwem i higieną pracy, szkoleń pracowników, wypadków przy pracy;

  12. Prowadzenie Stałego Dyżuru- Punktu Jednostki Organizacyjnej Powiatu Szczycieńskiego w ramach gotowości obronnej;

  13. Zastępuje intendenta w czasie jego nieobecności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na pełen etat, w godzinach 730- 1530, od poniedziałku do piątku. Praca w budynku.  Budynek II piętrowy, brak windy. Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki schodowe, schody. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy. Nawiązanie stosunku pracy od 01 lipca 2015r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka w Szczytnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze przekroczył 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny

  2. Życiorys (CV)

  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  4. Dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe

  5. Oświadczenie kandydata lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska samodzielnego referenta ds. administracji

  1. Oświadczenie kandydata:

    1. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

  1. Inne dokumenty:

  1. aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-05-18 00:00:00
b. Sposób:
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Nabór na stanowisko samodzielny referent ds. administracji” w Sekretariacie Domu Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno w terminie do dnia 18 maja 2015r. do godziny 1500.

Dokumenty, które zostaną dostarczone do Domu Dziecka w Szczytnie po terminie określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania. Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu  zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (089)6242517.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienskioraz na Tablicy Ogłoszeń Domu Dziecka w Szczytnie.

« powrót do poprzedniej strony