ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor wewnętrzny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2015-01-09

Ogłoszono dnia: 2015-01-09 przez Izabela Tańska

Termin składania dokumentów: 2015-01-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2015

Zlecający: Starosta Szczycieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Audytorem wewnętrznym może być osoba, która  zgodnie z art. 286  ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych  ( t.j Dz. U. z 2013   poz. 885 ze zm.) spełnia następujące wymagania:
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
  • posiada  jeden z certyfikatów  : Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE),  Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  • złożyła, w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym  egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,  lub posiada
  • uprawnienia biegłego rewidenta , lub
  • co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego   i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych  w zakresie audytu wewnętrznego wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
oraz zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. z 2014 r. poz. 1202 ) :
  • posiada co najmniej 3 – letni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej
  • 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  • posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była  karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • posiada dobry stan zdrowia,
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość prawa ze szczególnym uwzględnieniem problematyki samorządu powiatowego, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość standardów kontroli finansowej  w jednostkach sektora finansów  publicznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
  • wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przygotowywanie planu audytu wewnętrznego oraz sprawozdania z wykonania audytu za poprzedni rok,
  • badanie systemów zarządzania i kontroli w jednostkach, w tym procedur kontroli finansowej, zarządzania ryzykiem oraz kierowania jednostką,
  • prowadzenie czynności doradczych, w tym przedkładanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki,
  • ocena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • ocena  efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli,
  • ocena wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu,
  • przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
  • sporządzanie sprawozdań z audytu,
  • sprawdzanie sposobu funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na wolnym stanowisku:
  • Praca w budynku i poza nim.  Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy. Budynek piętrowy, brak windy. 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Szczytnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze przekroczył 6%.

V. Wymagane dokumenty:

wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • życiorys zawodowy,
  • odpis dyplomu i innych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • odpis zaświadczenia Ministra Finansów o pozytywnym złożeniu egzaminu na audytora wewnętrznego,
  • dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,
  • zaświadczenie lekarskie,
  • zapytanie o udzielenie informacji o osobie  z Krajowego Rejestru Karnego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • mile widziane referencje,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-01-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze audytora w Starostwie Powiatowym w Szczytnie”  należy składać w Biurze Podawczym Starostwa  Powiatowego w Szczytnie,  ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214,  w terminie do dnia 21 stycznia  2015 r. do godz. 15³º, lub  przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego).

Aplikacje złożone po w/w terminie nie będą rozpatrzone.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa  Powiatowego w Szczytnie,  ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214.
« powrót do poprzedniej strony