Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydzial Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Data udostępnienia: 2013-05-29
Ogłoszono dnia: 2013-05-29 przez Izabela Tańska
Termin składania dokumentów: 2013-06-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2013
Zlecający: Starosta Szczycieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, kartografii.
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, kartografii.
b. Wymagania dodatkowe:
a) ukończenie dodatkowych kursów, studiów podyplomowych z zakresu
gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami,
b) znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego,
c) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
d) podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
e) umiejętność obsługi komputera ( programy MS Office, EWMAPA, Ośrodek, EWOPIS, Bank Osnów)
f) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
g) rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
h) mile widziany staż pracy w organach administracji samorządowej na, podobnych stanowiskach.
gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami,
b) znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego,
c) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
d) podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
e) umiejętność obsługi komputera ( programy MS Office, EWMAPA, Ośrodek, EWOPIS, Bank Osnów)
f) umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
g) rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
h) mile widziany staż pracy w organach administracji samorządowej na, podobnych stanowiskach.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
- sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości,
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- oddawanie w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu,
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
- oddawanie nieruchomości w dzierżawę i najem, naliczanie opłat,
- przekazywanie nieruchomości na cele szczególne,
- wywłaszczanie i zwrot nieruchomości,
- sprawy związane z mieniem pozostawionym poza granicami kraju,
- realizacja zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości skarbu Państwa,
zakładanie, aktualizacja i zamykanie ksiąg wieczystych,
- potwierdzenie prawa własności do siedlisk oraz działek będących w dożywotnim
użytkowaniu na rzecz rolników,
- gospodarowanie nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa,
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu w/w zadań,
- bieżąca obsługa interesantów w zakresie w/w zadań
- sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości,
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- oddawanie w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu,
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
- oddawanie nieruchomości w dzierżawę i najem, naliczanie opłat,
- przekazywanie nieruchomości na cele szczególne,
- wywłaszczanie i zwrot nieruchomości,
- sprawy związane z mieniem pozostawionym poza granicami kraju,
- realizacja zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości skarbu Państwa,
zakładanie, aktualizacja i zamykanie ksiąg wieczystych,
- potwierdzenie prawa własności do siedlisk oraz działek będących w dożywotnim
użytkowaniu na rzecz rolników,
- gospodarowanie nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa,
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu w/w zadań,
- bieżąca obsługa interesantów w zakresie w/w zadań
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) zaświadczenie lekarskie,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i
o toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
( ukończone kursy i szkolenia)
- mile widziane referencje,
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d) kwestionariusz osobowy;
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f) zaświadczenie lekarskie,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i
o toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
( ukończone kursy i szkolenia)
- mile widziane referencje,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-06-11 00:00:00
b. Sposób:
a) Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” należy składać
w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie,
ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 153o, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” należy składać
w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie,
ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 153o, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
b) Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku i poza nim. Budynek II piętrowy, brak windy.
Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody. Poruszanie się także między poszczególnymi lokalizacjami Starostwa Powiatowego. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy.
Praca w budynku i poza nim. Budynek II piętrowy, brak windy.
Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody. Poruszanie się także między poszczególnymi lokalizacjami Starostwa Powiatowego. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy.