ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydzial Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2013-05-29

Ogłoszono dnia: 2013-05-29 przez Izabela Tańska

Termin składania dokumentów: 2013-06-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2013

Zlecający: Starosta Szczycieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    posiadanie obywatelstwa polskiego,
b)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, kartografii.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    ukończenie dodatkowych kursów, studiów podyplomowych z zakresu
gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami,
b)    znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego,
c)    znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
d)    podstawowa znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
e)    umiejętność obsługi komputera ( programy  MS Office, EWMAPA, Ośrodek, EWOPIS, Bank Osnów)
f)    umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
g)    rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
h)    mile widziany staż pracy w organach administracji samorządowej na, podobnych stanowiskach.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
- sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości,
- przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- oddawanie w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu,
- naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
- oddawanie nieruchomości w dzierżawę i najem, naliczanie opłat,
- przekazywanie nieruchomości na cele szczególne,
- wywłaszczanie i zwrot nieruchomości,
- sprawy związane z mieniem pozostawionym poza granicami kraju,
- realizacja zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości skarbu Państwa,
   zakładanie, aktualizacja i zamykanie ksiąg wieczystych,
- potwierdzenie prawa własności do siedlisk oraz działek będących w dożywotnim
   użytkowaniu na rzecz rolników,
- gospodarowanie nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości Skarbu Państwa,
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu w/w zadań,
- bieżąca obsługa interesantów w zakresie w/w zadań

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

a)    życiorys (CV);
b)    list motywacyjny;
c)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
d)    kwestionariusz osobowy;
e)    kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
f)    zaświadczenie lekarskie,
g)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
h)    oświadczenie  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i
o toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
i)    oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
j)    inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
( ukończone kursy i szkolenia)
-   mile widziane referencje,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-06-11 00:00:00
b. Sposób:
a)    Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem
„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” należy składać
w Biurze Podawczym Starostwa  Powiatowego w Szczytnie, 
ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214,  w terminie do dnia  11 czerwca  2013 r. do godz. 153o, lub  przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

b)    Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu  zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku i poza nim.  Budynek II piętrowy, brak windy.
Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody. Poruszanie się także między poszczególnymi lokalizacjami Starostwa Powiatowego. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy.
« powrót do poprzedniej strony