ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2012-12-13

Ogłoszono dnia: 2012-12-13 przez Komisja konkursowa

Termin składania dokumentów: 2012-12-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2012

Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
  • posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu budownictwa lądowego lub pokrewne,
  • posiadanie co najmniej 5 – letniego stażu pracy w zawodzie, w tym 3 – letniego stażu pracy w organach administracji samorządowej lub rządowej  na pokrewnych stanowiskach kierowniczych,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych : ustawy o drogach publicznych, ustawy  o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych związanych z zarządzaniem drogami,
b. Wymagania dodatkowe:
  • ukończenie dodatkowych kursów, studiów podyplomowych z zakresu budownictwa lądowego, administracji, zarządzania zasobami ludzkimi,
  • posiadanie uprawnień budowlanych,
  • doświadczenie w zakresie budowy oraz  modernizacji dróg,
  • umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi,
  • znajomość zasad gospodarki finansowej obowiązujących w jednostkach samorządowych,
  • odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Zarządu Dróg Powiatowych,
  • opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej w powiecie,
  • realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków  finansowych,
  • prowadzenie inwestycji drogowych, w tym  finansowanych ze środków unijnych,
  • kontrole stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni,
  • planowanie i realizacja budżetu, przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki,
  • podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków pozabudżetowych,
  • przygotowywanie uchwał Zarządu i Rady Powiatu z zakresu działania Zarządu Dróg Powiatowych,
  • koordynacja działań powiatu w dziedzinie dróg, we współpracy z pozostałymi szczeblami administracji samorządowej i rządowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w budynku i poza nim.  Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy. Budynek  dwupiętrowy, brak windy.

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy,
  • życiorys zawodowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • zaświadczenie lekarskie,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • oświadczenie  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe ( ukończone szkolenia, kursy)
  • mile widziane referencje,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-12-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem  „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie”   należy składać w Biurze Podawczym Starostwa  Powiatowego w Szczytnie,  ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214,  w terminie do dnia  28 grudnia 2012 r. do godz. 15³º, lub  przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu  zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
« powrót do poprzedniej strony