ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Domu dla Dzieci w Pasymiu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom dla Dzieci w Pasymiu

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2012-04-05

Ogłoszono dnia: 2012-04-05 przez Zarząd Powiatu w Szczytnie

Termin składania dokumentów: 2012-04-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2012

Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
  5. udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną,
  6. posiada wykształcenie: tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny na kierunku:
    • pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą, albo
    • na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
  7. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  8. specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  9. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
  2. znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
  3. znajomość prawa rodzinnego i opiekuńczego,
  4. umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
  5. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
  6. ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo-wychowawczą, finansową i gospodarczą Domu,
  2. sprawowanie opieki nad wychowankami,
  3. dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym,
  4. reprezentowanie Domu na zewnątrz,
  5. sprawowanie nadzoru nad realizacją założeń programowych oraz realizacją planu pracy Domu,
  6. nadzorowanie przebiegu pracy z wychowankami,
  7. sprawowanie nadzoru pedagogicznego,
  8. składanie rocznych sprawozdań z działalności Domu,
  9. współpraca w realizacji zadań z wychowawcami, specjalistami zatrudnionymi w Domu, samorządem wychowanków, pracownikami administracji i obsługi,
  10. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy,
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys (CV),
  4. odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
  5. potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
  6. opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej jednostce,
  7. uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania placówki,
  8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
  9. aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-04-25 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu dla Dzieci w Pasymiu” w terminie do dnia 25 kwietna 2012 roku w godz. 8:00 - 15:30 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno

VII. Informacje dodatkowe:

I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,

II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących  zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.

Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk  Sekretarz Powiatu tel. 89 624 70 04.
« powrót do poprzedniej strony