Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Domu dla Dzieci w Pasymiu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dom dla Dzieci w Pasymiu
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu
Data udostępnienia: 2012-04-05
Ogłoszono dnia: 2012-04-05 przez Zarząd Powiatu w Szczytnie
Termin składania dokumentów: 2012-04-25 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2012
Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
- udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną,
- posiada wykształcenie: tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny na kierunku:
- pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo - wychowawczą, albo
- na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość prawa rodzinnego i opiekuńczego,
- umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
- ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo-wychowawczą, finansową i gospodarczą Domu,
- sprawowanie opieki nad wychowankami,
- dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym,
- reprezentowanie Domu na zewnątrz,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją założeń programowych oraz realizacją planu pracy Domu,
- nadzorowanie przebiegu pracy z wychowankami,
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego,
- składanie rocznych sprawozdań z działalności Domu,
- współpraca w realizacji zadań z wychowawcami, specjalistami zatrudnionymi w Domu, samorządem wychowanków, pracownikami administracji i obsługi,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy,
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
- potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
- opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej jednostce,
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania placówki,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-04-25 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu dla Dzieci w Pasymiu” w terminie do dnia 25 kwietna 2012 roku w godz. 8:00 - 15:30 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno
VII. Informacje dodatkowe:
I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. 89 624 70 04.
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. 89 624 70 04.