Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Domu dla Dzieci w Pasymiu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dom dla Dzieci w Pasymiu
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu
Data udostępnienia: 2011-08-16
Ogłoszono dnia: 2011-08-16 przez Joanna Niksa
Termin składania dokumentów: 2011-09-15 00:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2011
Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
5) udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy,
6) udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej,
7) posiada wykształcenie: jednolite studia magisterskie lub studia drugiego stopnia na kierunku:
a) pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub
b) na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo
c) na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji,
8) specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
9) nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
5) udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy,
6) udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej,
7) posiada wykształcenie: jednolite studia magisterskie lub studia drugiego stopnia na kierunku:
a) pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub
b) na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo
c) na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji,
8) specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
9) nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
2) znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
3) znajomość prawa rodzinnego i opiekuńczego,
4) umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
6) ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności
za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
2) znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
3) znajomość prawa rodzinnego i opiekuńczego,
4) umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
6) ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności
za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo-wychowawczą, finansową i gospodarczą Domu,
2) sprawowanie opieki nad wychowankami,
3) dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym,
4) reprezentowanie Domu na zewnątrz,
5) sprawowanie nadzoru nad realizacją założeń programowych oraz realizacją planu pracy Domu,
6) nadzorowanie przebiegu pracy z wychowankami,
7) sprawowanie nadzoru pedagogicznego,
8) składanie rocznych sprawozdań z działalności Domu,
9) współpraca w realizacji zadań z wychowawcami, specjalistami zatrudnionymi w Domu, samorządem wychowanków, pracownikami administracji i obsługi,
10) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
2) sprawowanie opieki nad wychowankami,
3) dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym,
4) reprezentowanie Domu na zewnątrz,
5) sprawowanie nadzoru nad realizacją założeń programowych oraz realizacją planu pracy Domu,
6) nadzorowanie przebiegu pracy z wychowankami,
7) sprawowanie nadzoru pedagogicznego,
8) składanie rocznych sprawozdań z działalności Domu,
9) współpraca w realizacji zadań z wychowawcami, specjalistami zatrudnionymi w Domu, samorządem wychowanków, pracownikami administracji i obsługi,
10) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
V. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy,
2) list motywacyjny,
3) życiorys (CV),
4) odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
5) potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
6) opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej placówce,
7) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania placówki,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
9) aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.
2) list motywacyjny,
3) życiorys (CV),
4) odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
5) potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
6) opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej placówce,
7) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania placówki,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
9) aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-09-15 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego
ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu dla Dzieci w Pasymiu” w terminie do dnia 15 września 2011 roku w godz. 800 - 1530 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu dla Dzieci w Pasymiu” w terminie do dnia 15 września 2011 roku w godz. 800 - 1530 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy konkursu:
I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. 89 624 70 04