ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2011

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Domu dla Dzieci w Pasymiu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom dla Dzieci w Pasymiu

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2011-08-16

Ogłoszono dnia: 2011-08-16 przez Joanna Niksa

Termin składania dokumentów: 2011-09-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2011

Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
5)    udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy,
6)    udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej,
7)    posiada wykształcenie: jednolite studia magisterskie lub studia drugiego stopnia na kierunku:

a) pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub
b) na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo
c) na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji,
8)    specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
9)    nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.

Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
1)  znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
2)   znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
3)   znajomość prawa rodzinnego i opiekuńczego,
4)  umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
5)   umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
6) ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności
  za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo-wychowawczą, finansową i gospodarczą Domu,
2) sprawowanie opieki nad wychowankami,
3) dysponowanie środkami finansowymi określonymi w planie finansowym,
4) reprezentowanie Domu na zewnątrz,
5) sprawowanie nadzoru nad realizacją założeń programowych oraz realizacją planu pracy Domu,
6) nadzorowanie przebiegu pracy z wychowankami,
7) sprawowanie nadzoru pedagogicznego,
8) składanie rocznych sprawozdań z działalności Domu,
9) współpraca w realizacji zadań z wychowawcami, specjalistami zatrudnionymi w Domu, samorządem wychowanków, pracownikami administracji i obsługi,
10) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
 

V. Wymagane dokumenty:

1)    kwestionariusz osobowy,
2)    list motywacyjny,
3)    życiorys (CV),
4)    odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
5)    potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
6)    opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej placówce,
7)    uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania placówki,
8)    zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
9)    aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
10)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-09-15 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego
ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu dla Dzieci w Pasymiu” w terminie do dnia 15 września 2011 roku w godz. 800 - 1530 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy konkursu:

I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,

II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących  zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.

 Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk  Sekretarz Powiatu tel. 89 624 70 04

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony