Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Szczytnie
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Szczytnie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu
Data udostępnienia: 2011-06-15
Ogłoszono dnia: 2011-06-15 przez Joanna Niksa
Termin składania dokumentów: 2011-07-08 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2011
Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika pracy socjalnej, pedagogika, psychologia, socjologia,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
- nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
- posiadanie wiedzy na temat funkcjonowania jednostek organizacyjnych pomocy społecznej,
- umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
- ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracy domu pomocy społecznej w zakresie spraw administracyjnych, finansowych i merytorycznych oraz reprezentowanie Domu na zewnątrz,
- prowadzenie i rozwój infrastruktury DPS,
- właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostce funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej oraz pełnego wykorzystania istniejącej bazy,
- prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych,
- dbanie o zabezpieczenie usług bytowych, opiekuńczych, edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców domu,
- współpraca w realizacji zadań ze specjalistami zatrudnionymi w Domu, mieszkańcami, pracownikami administracji i obsługi,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych
V. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy,
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
- potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
- opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej placówce,
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania domu,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-07-08 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Szczytnie” w terminie do dnia 8 lipca 2011 roku w godz. 8:00 - 15:30 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy konkursu:
I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,
II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. (89) 624 70 04.
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. (89) 624 70 04.