ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2011

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Szczytnie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Szczytnie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2011-06-15

Ogłoszono dnia: 2011-06-15 przez Joanna Niksa

Termin składania dokumentów: 2011-07-08 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2011

Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika pracy socjalnej, pedagogika, psychologia, socjologia,
  6. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  7. udokumentowany co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
  8. nieposzlakowana opinia oraz nienaganny przebieg dotychczasowej pracy zawodowej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego,
  2. znajomość prawa z zakresu pomocy społecznej oraz przepisów wykonawczych,
  3. posiadanie wiedzy na temat funkcjonowania jednostek organizacyjnych pomocy społecznej,
  4. umiejętność zarządzania personelem, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
  5. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
  6. ogólna wiedza na temat realizacji budżetu w jednostce sektora finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie, kierowanie i koordynowanie pracy domu pomocy społecznej w zakresie spraw administracyjnych, finansowych  i merytorycznych oraz reprezentowanie Domu na zewnątrz,
  2. prowadzenie i rozwój infrastruktury DPS,
  3. właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykorzystywanie przydzielonych jednostce funduszy z przestrzeganiem zasad gospodarności i dyscypliny budżetowej oraz pełnego wykorzystania istniejącej bazy,
  4. prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz   związanych z planowaniem wydatków budżetowych,
  5. dbanie o zabezpieczenie usług bytowych, opiekuńczych, edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców domu,
  6. współpraca w realizacji zadań ze specjalistami zatrudnionymi w Domu, mieszkańcami, pracownikami administracji i obsługi,
  7. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy,
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys (CV),
  4. odpis dyplomu, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
  5. potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy,
  6. opinię pracodawcy o pracowniku z pracy w dotychczasowej placówce,
  7. uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania domu,
  8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska kierowniczego,
  9. aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie dotyczące karalności za przestępstwa popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursowych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-07-08 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ”Nabór na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej  w Szczytnie” w terminie do dnia 8 lipca 2011 roku w godz. 8:00 - 15:30 lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). O terminie i miejscu konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno

VII. Informacje dodatkowe:

Etapy konkursu:

I etap: weryfikacja dokumentów pod kątem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu,

II etap: ocena merytoryczna kandydatów na podstawie rozmów kwalifikacyjnych dotyczących  zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Domu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.

Informacji w sprawie naboru udziela Pan Stefan Januszczyk Sekretarz Powiatu tel. (89)  624 70 04.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony