Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/11Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/11Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz
Miejsce pracy: Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu
Data udostępnienia: 2011-05-19
Ogłoszono dnia: 2011-05-19 przez Elżbieta Drozdowicz
Termin składania dokumentów: 2011-05-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/11
Zlecający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- znajomość tematu dotyczącego orzecznictwa osób niepełnosprawnych.
b. Wymagania dodatkowe:
- wskazane praca, staże, praktyki ewentualnie wolontariat w jednostkach realizujących zadania na rzecz osób niepełnosprawnych,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów,
- dobry stan zdrowia,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- gotowość do samokształcenia i podnoszenia kwalifikacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie pracy Zespołu i Składów Orzekających,
- prowadzenie obsługi administracyjno- biurowej Zespołu,
- prowadzenie dokumentacji związanej z trybem postępowania orzekania o niepełnosprawności,
- nadzór nad prawidłowością zadań merytorycznych wykonywanych przez Skład Orzekający,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń,
- przygotowywanie dokumentacji obowiązującej z postępowaniem odwoławczym,
- kierowanie bieżącą pracą Zespołu pod nieobecność Przewodniczącego Zespołu.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające poziom wykształcenia (kserokopie),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie),
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopie),
- oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopia dowodu osobistego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 12-100 Szczytno ul. Konopnicka 70, w terminie do dnia 30 maja 2011 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności”.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą; „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz.1458 z późn. zm.).
c. Miejsce:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 12-100 Szczytno ul. Konopnicka 70
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie, na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie ul. Konopnickiej 70 oraz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
Na rozmowę kwalifikacyjną zaproszone zostaną osoby, które spełnią wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu i przedłożą wymagany komplet dokumentów. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.