Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2010Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Audytor wewnętrzny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2010-12-17
Ogłoszono dnia: 2010-12-17 przez Izabela Tańska
Termin składania dokumentów: 2010-12-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2010
Zlecający: Starosta Szczycieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa , którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub ekonomiczne,
- posiadanie jednego z certyfikatów : Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants
(ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożenie, w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- posiadanie uprawnień biegłego rewidenta , lub
- posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego w myśl art. 286 ust. 1. pkt. 5, lit. d oraz art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość prawa ze szczególnym uwzględnieniem problematyki samorządu powiatowego,
- znajomość zasad, procedur i praktyki księgowości,
- dobry stan zdrowia,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub ekonomiczne,
- posiadanie jednego z certyfikatów : Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants
(ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożenie, w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- posiadanie uprawnień biegłego rewidenta , lub
- posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego w myśl art. 286 ust. 1. pkt. 5, lit. d oraz art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość prawa ze szczególnym uwzględnieniem problematyki samorządu powiatowego,
- znajomość zasad, procedur i praktyki księgowości,
- dobry stan zdrowia,
- dobra znajomość obsługi komputera.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie planu audytu wewnętrznego,
- badanie systemów zarządzania i kontroli w jednostkach, w tym procedur kontroli finansowej, zarządzania ryzykiem oraz kierowania jednostką,
- prowadzenie czynności doradczych, w tym przedkładanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki,
- ocena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
- ocena efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli,
- ocena wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu
- przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
- sporządzanie sprawozdań z audytu
- sprawdzanie sposobu funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy z fotografią,
- życiorys zawodowy,
- odpis dyplomu i innych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje,
- odpis zaświadczenia Ministra Finansów o pozytywnym złożeniu egzaminu na audytora wewnętrznego,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- zaświadczenie lekarskie,
- zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- kwestionariusz osobowy z fotografią,
- życiorys zawodowy,
- odpis dyplomu i innych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje,
- odpis zaświadczenia Ministra Finansów o pozytywnym złożeniu egzaminu na audytora wewnętrznego,
- dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- zaświadczenie lekarskie,
- zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-12-30 00:00:00
c. Miejsce:
Oferty wraz z dokumentami należy składać w Starostwie Powiatowym
w Szczytnie , ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro, pokój nr 214, w terminie
do dnia 30 grudnia 2010 r.
w Szczytnie , ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro, pokój nr 214, w terminie
do dnia 30 grudnia 2010 r.
VII. Informacje dodatkowe:
- mile widziane referencje