ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego

Szczegóły informacji

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 356695-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-12-22 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-12-22 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr 03 wejście A (piwnica)

Ogłoszono dnia: 2010-12-13 przez Joanna Bielawska, Anna Łukaszewska

Treść:

Numer sprawy nadany przez z Zamawiającego: Rg 3431/12/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  (089) 624 70 31,     Fax : (089) 624 70 31        
   
Adres strony internetowej zamawiającego: biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości do 2 000 000,00 zł przeznaczonego na realizację zadań inwestycyjnych, tj.:
- przebudowa drogi powiatowej Nr 1512 Wielbark – Rozogi na 6-ciu odcinakach z obiektami mostowymi
- generalny remont oddziału wewnętrznego i chirurgii.
Kod CPV 66113000-5

1.    Okres udzielenia kredytu inwestycyjnego na 10 lat przy okresie karencji w spłacie kapitału od dnia 01.01.2011 r.,
2.    spłata kapitału będzie dokonywana w formie równych kwotowo rat kapitałowych w okresach kwartalnych każdego ostatnim dniu każdego kwartału,
3.    kredyt zostanie zaciągnięty w złotych polskich,
4.    oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1 M 3,61 % z dnia 25 listopada 2010 r.,
5.    odsetki od kredytu płatne w okresach miesięcznych wyliczone na podstawie WIBOR 1 M,
6.    nie będą pobierane prowizje i opłaty
- od kredytu wykorzystywanego w formie gotówki,
- za przelewy środków na rachunek bieżący zamawiającego
- od zmian warunków umowy kredytowej dodatkowej prowizji i odsetek od kwoty zapłaconego kredytu,
7.    w przypadku nieterminowych spłat kapitału bądź odsetek, Zamawiający będzie miał prawo zmiany terminów dotyczących spłat kapitału bez dodatkowych kosztów,
8.    postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego po zawarciu umowy, w transach wg potrzeb Zamawiającego do maksymalnej wysokości 2 000 000 zł
9.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w niższej kwocie bez dodatkowych prowizji,
10.    prowizja i opłaty dotyczące przygotowania kredytu do dyspozycji Zamawiającego dotyczyć będą kredytu przekazanego na rachunek bieżący Zamawiającego,
11.    Zamawiający zastrzega sobie:
- wybrany Wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z Wykorzystania kredytu,
- prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych
z wcześniejszą spłatą.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.


II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE                 liczba części:

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
         Data zakończenia: 31/12/2021


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:


   Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa
w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665    z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.

III.3.2)  Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

   
III.4.1) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1.    koncesję, zezwolenie lub licencję.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2.    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3.    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3.    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.    oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy,
2.    pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu (jeżeli Wykonawcę reprezentuje przedstawiciel),
3.    terminarz spłat kredytu,
4.    zaparafowany projekt umowy wraz z załącznikiem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Liczba wykonawców:

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

1.    Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
 oferty – dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu, tj. terminu i kwot spłaty poszczególnych rat.
2.    Na wniosek Wykonawcy Zamawiający zobowiąże się do dokonania zapisu dotyczącego zabezpieczenia kredytu w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 wejście A (piwnica).
 
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:   22/12/2010              Godzina:  11:30
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr 03 wejście A (piwnica).

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE


Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 13/12/2010



Załączniki do pobrania:

1.    specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2.    formularz oferty
3.    terminarz spłat kredytu
4.    oświadczenie z art.. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5.    oświadczenie z art. 24 ustawy ust. 1 ustawy Pzp.
6.    projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1
7.    zaświadczenie zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek
8.    zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Szczytnie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
9.    decyzja w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej
10.    zaświadczenie GUS o numerze identyfikacyjnym REGON
11.    Uchwała Nr XXXV/212/2010 w sprawie zaciągnięcia zobowiązania
12.    Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 30 września 2010 r.
13.    Rb-N kwartalne sprawozdanie ustalanie należności oraz wybranych aktywów finansowych wg stanu na koniec III kwartału 2010 r.
14.    Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec III kwartału 2010 r.
15.    Rb-27S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych Jst na dzień 30 września 2010
16.    Rb-28S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych Jst na dzień 30 września 2010 r.
17.    Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2009 r.
18.    Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na dzień 31 grudnia 2009 r.
19.    Rb-N kwartalne sprawozdanie ustalanie należności oraz wybranych aktywów finansowych wg stanu na dzień 31 grudnia 2009 r.
20.    Rb-27S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych Jst na dzień 31 grudnia 2009 r.
21.    Rb-28S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych Jst na dzień 31 grudnia 2009 r.
22.    uchwała Nr 38/XVIII/2009 Zarządu Powiatu w Szczytnie z dnia 21 listopada 2009 r. w sprawie przedłużenia projektu budżetu na rok 2010

   
Starosta
Jarosław Matłach
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Bober Durda, Joanna Bielawska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Bielawska, Anna Łukaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-14 12:24:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-14 14:31:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-29 12:03:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4998 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony