ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie VI etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie VI etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie.

Szczegóły informacji

Wykonanie VI etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego

Finansowanie: Środki budżetu państwa

Nr UZP: 187219-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-09-01 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-09-01 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03

Ogłoszono dnia: 2008-08-11 przez Joanna Wójcicka

Treść:


Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/7/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 3036         

Adres strony internetowej zamawiającego : bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycieński
Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):

I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie VI etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie. Kod CPV 45.21.61.21-8.


II.1.2) Rodzaj zamówienia
 roboty budowlane
  przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie VI etapu budowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/3 i 12/4 w Szczytnie. VI etap zadania obejmuje wykonanie robót wykończeniowych branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz budowę wspinalni, celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu
I. Roboty budowlane:
- podkład betonowy i posadzki przemysłowe w części garażowej, przykrycie kanałów wewnętrznych w garażach.
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej w pomieszczeniach części garażowej,
- montaż schodów systemowych samonośnych na antresolę,
  - posadzki i cokoły z płytek terakotowych, gres, wykładzin dywanowych, z tworzyw   sztucznych, okładziny schodów, arylowanie posadzek z tworzyw sztucznych.
  - obudowa pionów instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji odciągu spalin, słupów stalowych,
  - wyłazy i drabiny wewnętrzne na poddasze nieużytkowe,
  - uzupełnienie ubytku posadzki w pomieszczeniu nr 216,
  - osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi dymoszczelnych, p.poż, ścianek przeszklonych z profili aluminiowych i GR,
  - tynki i gładzie wewnętrzne ścian, sufitów, słupów betonowych i elementów betonowych,
  -  ześlizgi z drzwiami, konstrukcją mocującą do płatwi stalowych i poduszkami zeskoku,
   - sufity podwieszane na konstrukcji metalowej kasetonowe i ognioodporne,
   - malowanie powierzchni wewnętrznych, słupów konstrukcyjnych,
   - licowanie ścian płytkami – glazurą,
  - ochrona narożników wypukłych,
  - zabezpieczenie słupów konstrukcyjnych i ścian,
  - montaż balustrad  na klatkach schodowych, wieży i antresoli,
  -  wykonanie przejścia pomiędzy pokojem nr 18 a pokojem nr 17
  - montaż wciągarki do węży, podnośnika samochodowego,  kuchni elektrycznych,
  - dokończenie elewacji zewnętrznej budynku, cokół ścian fundamentowych, daszki nad    drzwiami,
  - budowa wspinalni,   
II.  Instalacje sanitarne:
 -  montaż instalacji odciągu spalin,
  -  montaż armatury instalacji kanalizacji sanitarnej,
 -  montaż odwodnienia liniowego garaży,
 - montaż armatury instalacji zimnej i ciepłej wody, montaż kabin prysznicowych,
III.  Instalacje elektryczne:
 -  montaż osprzętu elektrycznego instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, instalacji siłowej i sterowniczej, instalacji świateł i dzwonków alarmowych, sygnalizatorów numerycznych, instalacji połączeń wyrównawczych,
 - podłączenie klap dymowych i drzwi garażowych,
 - ułożenie instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, instalacji zasilającej kuchenkę elektryczną na poddaszu części biurowo-socjalnej.
 - ułożenie instalacji oświetleniowej na poddaszu nieużytkowym,
IV. Instalacje teletechniczne:
- teleinformatyczna sieć strukturalna,
- montażu głównego punktu dystrybucyjnego z urządzeniami,
- pomiary dynamiczne,
- sygnalizacja alarmu pożaru – montaż osprzętu, urządzeń,
- system oddymiania – montaż osprzętu, urządzeń,
- sygnalizacja alarmu włamania i napadu oraz system telewizji dozorowej – montaż osprzętu, urządzeń,
 - systemu monitoringu wizyjnego – montaż osprzętu, urządzeń,
 - system nagłośnienia – montaż osprzętu, urządzeń,
- sieć telewizji kablowej – montaż puszek, osprzętu, urządzeń.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: 45.21.61.21-8 .

II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
         Termin wykonania do dnia 15.12.2008r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
Informacje na temat wadium  22 100  PLN

III.2) Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:
1.    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.    oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.    zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.    zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
8.    kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium,
9.    harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto.
10.    zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena

Kryteria:
Cena                100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.
 
IV.3.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiających przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu:

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:  01/09/2008              Godzina: 10:00
Miejsce: c

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie


Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  11/08/2008

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Krassowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-07 12:24:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-12 07:48:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-09-05 13:54:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3771 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony