ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Jednostka organizacyjna powiatu

Data udostępnienia: 2022-07-26

Ogłoszono dnia: 2022-07-26

Termin składania dokumentów: 2022-08-08 15:30:00

Nr ogłoszenia: 6/2022

Zlecający: Zarząd Powiatu w Szczytnie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
  6. wykształcenie wyższe, 
  7. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 -letni staż pracy w pomocy społecznej, o którym mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 2268 ze zm.),
  8. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy  z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. z 2021, poz. 2268 ze zm.)
  9. brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności a naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 289 ze zm.),
  10. znajomość problematyki organizacji i zarządzania pomocą społeczną,
  11. znajomość podstawowych aktów prawnych, w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, o systemie pieczy zastępczej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o rehabilitacji zawodowej     i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończenie dodatkowych kursów lub kierunkowych studiów podyplomowych,
  2. umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi,
  3. umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
  4. znajomość zasad gospodarki finansowej obowiązujących w jednostkach samorządowych,
  5. zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres,
  6. odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do kompetencji Dyrektora Powiatowego Centrum Rodzinie w Szczytnie w szczególności należy:
  1. realizacja zadań o których mowa w regulaminie organizacyjny jednostki,
  2. kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  3. wykonywanie uchwał Rady Powiatu, Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty,
  4. opracowywanie terminowe przedkładanie dla potrzeb Starosty, Zarządu Powiatu, Rady Powiatu sprawozdań, informacji i innych materiałów,
  5. kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
  6. zabezpieczanie mienia jednostki i nadzór nad rzetelnym i racjonalnym eksploatowaniem składników rzeczowych majątku ruchomego,
  7. pełnienie funkcji pracodawcy wobec zatrudnionych w jednostce pracowników i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy,
  8. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie   i w granicach udzielonego przez Starostę upoważnienia,
  9. realizacja planu finansowego PCPR.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, decyzyjna na stanowisku kierowniczym, wymagająca kierowania zespołem ludzkim, w budynku i poza nim. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy. Budynek dwupiętrowy, brak windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV,
  3. Koncepcja funkcjonowania PCPR w Szczytnie,
  4. oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  7. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i toczących się postępowaniach karnych (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  10. oświadczenie o braku orzeczonego zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa wart. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 289 ze zm.),
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  12. oświadczenie o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze/kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Szczytnie,
  13.  inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone szkolenia, kursy),
  14.  mile widziane referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-08 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie" należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia  8 sierpnia 2022 r. do godz. 15.30.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie" należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego
    w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia  8 sierpnia 2022 r. do godz. 15.30 Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
  3. Informacja o rozstrzygnięciu naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczytnie oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego   w Szczytnie, ul. H. Sienkiewicza 1 II piętro (przy Biurze podawczym).
  4. Przyjmuje się wyłącznie kserokopie, nadesłane dokumenty nie są odsyłane. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
  5. Informacja o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowi informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Szczytnie reprezentowane przez Starostę Szczycieńskiego z siedzibą w 12-100 Szczytno, ul. H. Sienkiewicza 1.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@powiat.szczytno.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  4. Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane innym podmiotom.
  5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do momentu zakończenia naboru także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu naboru. Po tym okresie czasu dane zostaną zniszczone.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa Ustawa Kodeks Pracy. Niepodanie danych w konsekwencji wykluczy Pana/Panią z możliwości ubiegania    się o zatrudnienie.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
« powrót do poprzedniej strony