Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Uzyskanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdówDrukuj informacjęSprawa: Uzyskanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdówSzczegóły informacji
Uzyskanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów
Wydział: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
Ogłoszono dnia: 2008-04-10 12:04:21
Termin załatwienia
Do 30 dni.
Osoba kontaktowa
inspektor Joanna Krasińska
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg.
Telefon kontaktowy
(089) 624 70 17
Sposób załatwienia
Pokój Nr 203 lub sekretariat, pokój 216.
Poniedziałek-piątek od godz. 8:15 do 15:00,
Telefon (089) 624 7015, sekretariat tel. 624 70 00.
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg.
Wymagane Dokumenty
1.
firmę przedsiębiorcy;
2.
numer w rejestrze przedsiębiorców albo ewidencji działalności gospodarczej oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
3.
adres zamieszkania albo siedziby przedsiębiorcy
4.
adres stacji kontroli pojazdów przedsiębiorcy;
5.
zakres badań
6.
imiona i nazwiska zatrudnionych diagnostów wraz numerami ich uprawnień.
Wraz z wnioskiem przedsiębiorca składa oświadczenie następującej treści:
"Oświadczam, że:
1.
dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru przedsiebiorców prowadzących stację kontroli pojazdów są kompletne i zgodne z prawdą;
2.
znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów, określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r - Prawo o ruchu drogowym".
Oświadczenie powinno również zawierać:
1.
firmę przedsiębiorcy oraz jego miejsce zamieszkania albo siedzibę i adres;
2.
oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
3.
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji
Czas realizacji
Do 30 dni.
Opłaty
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 19 listopada 2004r w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o opłacie skarbowej (DZ.U. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.)
- od dokonania wpisu do rejestru - 400 zł
- wniosek, opłata skarbowa - 5,00 zł,
- za każdy załącznik - 0,50 zł,
Opłaty skarbowe w kasie Urzędu Miasta – pok. 6.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 108 poz. 908 z późn.zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 lutego 2005r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badanie techniczne pojazdów (DZ. U. Nr 25 poz. 209 z późn. zm)