ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnegoDrukuj informacjęSprawa: Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego

Szczegóły informacji

Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego

Wydział: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg

Ogłoszono dnia: 2015-10-14 13:03:44

Termin załatwienia

w tym samym dniu (wydanie pozwolenia czasowego)

Miejsce załatwienia

Rejestracja pojazdów – pok. 204

Telefon kontaktowy

89 624 70 17

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Rejestracja pojazdów – pok. 204

Wymagane Dokumenty

Do wniosku należy załączyć:
1) w przypadku utraty dowodu rejestracyjnego pojazdu:
a) kartę pojazdu, jeżeli była wydana,
b) wyciąg z rejestru badań technicznych pojazdów prowadzonego przez stację kontroli pojazdów, określający termin następnego badania technicznego pojazdu,
c) oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań.
2) w przypadku zniszczenia dowodu rejestracyjnego pojazdu w stopniu powodującym jego nieczytelność:
a) dotychczasowy dowód rejestracyjny,
b) kartę pojazdu, jeżeli była wydana,
c) wyciąg z rejestru badań technicznych pojazdów, prowadzonego przez stację kontroli pojazdów, jeżeli termin następnych badań technicznych pojazdu nie jest możliwy do odczytania z dowodu rejestracyjnego.
Wyciągu z rejestru badań technicznych nie trzeba przedstawiać w przypadku, gdy organ rejestrujący posiada informacje o terminie następnych badań technicznych pojazdu.
3) dowód tożsamości
4) pełnomocnictwo

Czas realizacji

w tym samym dniu (wydanie pozwolenia czasowego).

Opłaty

- dowód rejestracyjny - 54,00 zł,
- pozwolenie czasowe:
w przypadku, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 1 ustawy - 13,50 zł,
w przypadku, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2 ustawy - 18,50 zł,
- opłata ewidencyjna - 0,50 zł
Opłaty - kasa Starostwa Powiatowego pok. 210.
Opłaty skarbowe w kasie Banku Spółdzielczego.
 

Uwagi

Starosta wydaje wtórnik dowodu rejestracyjnego:
1) w przypadku utraty dowodu rejestracyjnego
2) w przypadku zniszczenia dowodu rejestracyjnego
 
Poniedziałek - Piątek od godz.7:30 do godz.14:00 – wydawanie numerków. Interesanci z numerkami przyjmowani są do godziny 14:30
Rejestracja pojazdów – pok. 204.
Tel. 89 624 70 17

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym - Dz.U.2012.1137 z późn.zm.
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - Dz.U.2014.1522 z późn. zm.
3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2003r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów - Dz.U.2003.230.2302 z późn. zm.
4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.2015.783 z późn. zm.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Schwartz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogumił Żugaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-14 13:02:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Rafalski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-14 13:03:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marek Dudo
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-03 13:02:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6135 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony