ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.Drukuj informacjęSprawa: Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.

Szczegóły informacji

Wydawanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.

Wydział: Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2008-04-10 10:37:54

Termin załatwienia

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

Osoba kontaktowa

Bartłomiej Klimczuk – Główny specjalista

Miejsce załatwienia

Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój Nr A 202
 

Telefon kontaktowy

(89) 624 70 41

Adres e-mail

Sposób załatwienia

  • powzięcie informacji o oddziaływaniu hałasu emitowanego przez zakład na środowisko,
  • ustalenie sytuacji prawnej i wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,
  • ustalenie terminu i przeprowadzenie wizji lokalnej,
  • wystąpienie do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie z wnioskiem o wykonanie pomiarów kontrolnych poziomów hałasu w środowisku w celu stwierdzenie stanu faktycznego,
  • w przypadku stwierdzenia przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu poza terenem zakładu, wydanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu.

Miejsce odbioru

Decyzja jest wysyłana pocztą za potwierdzeniem odbioru.
 

Wymagane Dokumenty

Pisemne zgłoszenie uciążliwości akustycznej zakładu dla środowiska, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zgłaszającego.
 

Czas realizacji

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
 

Opłaty

Bez opłat.
 

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Szczycieńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
 

Uwagi

Decyzji nie wydaje się, gdy hałas powstaje w związku z eksploatacją dróg, linii kolejowych, linii tramwajowych, kolei linowych, lotnisk, portów lub z działalnością osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą.
 

Podstawa prawna

  • art. 115a ust. 1 w związku z art. 378 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.),
  • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 112).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Hanna Frąckiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hanna Frąckiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-04-10 09:58:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Redaktor Serwisu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-04-10 10:37:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marek Dudo
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-17 12:05:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4679 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony