ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr 568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta SzczytnoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr 568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta Szczytno

Szczegóły informacji

Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr 568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta Szczytno

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 23795-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-03-16 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście główne, pokój nr 214, II piętro, Biuro Podawcze.

Ogłoszono dnia: 2015-02-23 przez Joanna Wójcicka

Treść:

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: Rg 272.1.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w
Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr  568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta Szczytno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  Przedmiotem zamówienia jest :
  Przedmiot zamówienia obejmuje:
 1. wycinkę drzew i krzewów,
    2.  budowę  hali sportowej o wymiarach boiska 24,00x12,00 m z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi, połączonej z istniejącym budynkiem szkoły i internatu, z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi, teletechnicznymi. Powierzchnia zabudowy 894,12 m2. Powierzchnia użytkowa 1.218,52 m2. Kubatura 8.338,61 m3. Budynek 2 kondygnacyjny, z widownią na 80 miejsc.
    3. budowę przyłączy zewnętrznych,
    4.  montaż gaśnic, znaków i tabliczek informacyjnych p.poż.,
   5.  wyposażenie  hali w sprzęt sportowy,
6.   zagospodarowanie terenu wokół hali sportowej,
7 opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej w 2 egz,
8. uzyskanie pozwolenie na użytkowanie obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, które służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa.

Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia własnych przedmiarów robót celem wyliczenia ceny oferty.

Zamawiający zaleca również Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, szczegółową analizę dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury.

Wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert z materiałami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych,  eksploatacyjnych, użytkowych  nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot. 

 Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów energii cieplnej w trakcie wykonywania robót budowlanych. Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń pomiarowych.
 

Świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu należy opracować zgodnie z:
-  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.),
- ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków, obowiązującą od 09.03.2015r. ( Dz. U. z 2014r. poz.1200 ),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 czerwca 2014r w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw  charakterystyki energetycznej ( Dz. U. z 2014r. poz.888),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r zmieniające rozporządzenie  w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2008r. nr 201, poz. 1238, z późn. zm.),

Warunki prowadzenia robót:
- wykonawca  jest zobowiązany do zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika budowy,
- roboty budowlane wykonywane będą w obiektach czynnych, w których będą się odbywać  zajęcia szkolne, 
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynkach,  prowadzenia robót w sposób możliwie jak najmniej zakłócający korzystanie z obiektów przez użytkownika oraz pełnej współpracy z użytkownikiem obiektów.
- wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazdy w zakresie uzgodnionym z użytkownikiem obiektów oraz utrzymywać je w należytym porządku i czystości,
- wykonawca musi przewidzieć wykonywanie robót w systemie zmianowym tj. w godzinach rannych i popołudniowych, w taki sposób aby nie zakłócać zajęć lekcyjnych,
-  wykonawca zobowiązany będzie do wykonania szczelnych zabezpieczeń między częścią budynku przeznaczoną do przebudowy a pozostałą częścią w której odbywać się będą zajęcia szkolne,
- roboty należy prowadzić tak, aby obiekty chronione był przed zalaniem,
- wykonawca zobowiązany będzie do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych, doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu przyległego do obiektu,
- usuwanie wszelkich odpadów pochodzących z budowy zgodnie z ustawą o odpadach.

Zamawiający informuje, że podjął działania mające na celu pozyskanie na realizację inwestycji środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej oraz ze środków PFRON przekazanych Samorządowi Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Nałoży to na Zamawiającego obowiązek przestrzegania terminów umownych związanych z realizacją i zakończeniem budowy.  Z uwagi na to Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w SIWZ. Wykonawca ponosić będzie wobec Zamawiającego odpowiedzialność za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkującą utratą dofinansowania. W tej sytuacji Zamawiający będzie miał prawo do żądania naprawienia szkody obejmującej wysokość utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.

Warunki płatności za wykonane roboty:
Zamawiający informuje, że płatność należności za wykonane roboty budowlane nastąpi:
- w 2015r. płatność do kwoty ok. 1.660.000,00 zł brutto,
-  w 2016r.  pozostałe należności za wykonane roboty w 2015r. i 2016r.


II.1.5)  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 45000000 – 7
Dodatkowe przedmioty CPV  45212200-8,  45310000-3,   45330000-9

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
   
 Termin zakończenia do dnia  31.08.2016r.

         
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium:
1.    Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości   60.000,00 PLN, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych.
2.    Wadium obejmować będzie okres związania ofertą.
3.    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w Kasie lub na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium.
4.    Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
5.    Dokument wadialny winien zwierać zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach  określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.    Wadium może być wnoszone w:
-  pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).
    7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego w
    Banku Spółdzielczym w Szczytnie Nr  33 883800052001000005890005.
8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie
      pokój nr 210, II piętro,  w godz. od 800 do 1500.

III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

   Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na wybudowaniu obiektu kubaturowego sportowego hali sportowej lub hali gimnastycznej lub hali widowiskowo-sportowej o kubaturze co najmniej 5.500,00 m3, wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy  roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

   Dowodami o, których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
   Wśród najważniejszych robót, potwierdzonych dowodami, powinny się znaleźć roboty budowlane na potwierdzenie w/w warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
   W  przypadku gdy Zamawiający (Powiat Szczycieński ) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniana będzie  łączna  wiedza i doświadczenie.
  Ocena spełnienia warunków udziału przeprowadzona będzie  na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.


III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
            Należy wykazać po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do wykonywania  samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: 1. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 3. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 4. w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, 5. drogowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień budowlanych do wykonywania  samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i drogowej.
   Wskazane osoby  muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniany będzie  łączny  potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

     
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
1. posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową  w wysokości co najmniej 800.000,00 zł, słownie: osiemset tysięcy złotych,
2. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  1.000.000,00 zł.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dokumenty może złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.
W przypadku złożenia dokumentów lub oświadczeń z których będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na PLN wg średniego kursu Euro Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału przeprowadzona będzie  na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.


III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1.    wykaz robót budowlanych  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
3.    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów zasobami których będzie dysponował wykonawca:
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3.    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
      - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

    Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane dostawy lub usługi  odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy,
3. pisemne zobowiązanie ( w formie oryginału) innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu ( przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)  nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu  -  nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

Kryteria:
1. Cena                          –  90 %
2. długość okresu rękojmi    - 10 %

IV.3. ZMIANA UMOWY
 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.    zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych (np: intensywne opady deszczu, śniegu, powódź, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza), udokumentowanych wpisami do dziennika budowy, potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru,
b) wystąpienia siły wyższej, której skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne) oraz  akty władzy ustawodawczej i wykonawczej,
     c) odkrycia na terenie budowy wszelkich wykopalisk oraz innych pozostałości o znaczeniu geologicznym lub archeologicznym,
     d) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych uzgodnień, zezwoleń, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
     e) gdy wystąpi konieczność wykonania  zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
     f) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
     g) koniecznością wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego,
      W w/w przypadkach maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy udokumentowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego
2.    skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez Wykonawcę robót budowlanych przed terminem określonym w umowie, a Zamawiający na wniosek Wykonawcy wyrazi zgodę na odebranie robót budowlanych wcześniej niż planował.
3.    zmianę w trakcie realizacji robót osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki określone  w SIWZ,
4.    zmianę w trakcie realizacji robót podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniają warunki określone w SIWZ,   w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę,
5.    Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom, którzy spełniają warunki określone w SIWZ innej części zamówienia  niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
6.    zmiany kolejności wykonywania robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w uzasadnionych przypadkach,
7.    Zamawiający dopuszcza, w razie konieczności wykonanie robót zamiennych, które będą niezbędne do wykonania całości robót i uzyskania efektu użytkowego, których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w przedmiocie zamówienia i nie zmieni wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
8.    zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, w przypadku zaniechania wykonania części robót określonych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana  taka podyktowana zostanie okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wykonania w ich miejsce innych robót tzw. robót zamiennych.
9.    Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany technologii wykonania elementów robót i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od przewidzianych w projekcie, korzystne dla Zamawiającego, w szczególności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację wykonanego przedmiotu umowy, poprawienie parametrów technicznych. Zmiany mogą być wprowadzone po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem pod warunkiem, że zmiany nie spowodują  wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
10.    Na podstawie art. 142 ust. 5 zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
11. Zmiany o których mowa w ust. 10 mogą być wprowadzone nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają te zmiany.
12. Przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 10, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie szczegółowe i wyczerpujące informacje dotyczące wpływu zmian stawki podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszt wykonania zamówienia oraz propozycję podwyższenia wynagrodzenia o minimum wynikające ze stosownych przepisów, z których wynikają te zmiany.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo analizy czy w ogóle nastąpił a jeżeli tak, to w jakim stopniu nastąpił wzrost kosztów wykonania zamówienia.
14. Uzgodniona między stronami zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr 03 (piwnica).
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:   10.03.2015r.  Godzina:  10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr  214 Biuro Podawcze, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE


Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  23.02.2015r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-23 08:36:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-23 08:46:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-20 11:07:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony