ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.

Szczegóły informacji

Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Finansowanie: Środki zewnętrzne

Nr UZP: 239907 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-26 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-26 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno; ul. Lanca 10.

Ogłoszono dnia: 2013-11-14 przez Gabriela Woźniak

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski


Szczytno: usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim
Numer ogłoszenia: 239907 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest dla 36 placówek (szkół i przedszkoli) na terenie Powiatu Szczycieńskiego. Zakup i dostawa artykułów spożywczych następować będzie sukcesywnie w ramach potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej. Terminy dostaw uzgadniane będą telefonicznie na 7 dni przez terminem dostawy. Termin realizacji dostaw przez okres od listopada 2013 r do 30.06.2015 r. Miejsce dostaw: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Szczytnie; ul. Lanca 10; 12 - 100 Szczytno Projekt pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim realizowany jest dla 36 placówek /szkół i przedszkoli/ na terenie Powiatu Szczycieńskiego i odbędzie się 668 spotkań. Artykuły spożywcze /dobre gatunkowo/ niezbędne do przygotowania jednego poczęstunku w trakcie spotkania: 1. Kawa mielona 250 g. - 668,0 szt. 2. Kawa rozpuszczalna 250 g. - 668,0 szt. 3. Cukier 1 kg. - 668,0 szt. 4. Śmietanka jednorazowa do kawy /10 szt. w jednym opakowaniu/ - 3.340,0 szt. 5. Ciastka MIX /min. 3 rodzaje - słodkie/ - 1 opakowanie = 1 kg.-668,0 opakowań 6. Ciastka /1 rodzaj - słone/ 0,5 kg - 1 opakowanie - 668,0 opakowań 7. Serwetki /100 szt. - 1 opakowanie/ - 668,0 opakowań 8. Woda niegazowana - 0,5 l - 6.680,0 szt. 9. Woda gazowana - 0,5 l - 6.680,0 szt. 10. Herbata ekspresowa /50 szt. - 1 opakowanie/ - 334,0 opakowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunków należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostania zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Gabriela Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gabriela Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-14 14:54:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-14 14:57:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-04 14:49:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3399 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony