ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Szczegóły informacji

Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Finansowanie: Środki zewnętrzne

Nr UZP: 207103 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-10-16 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10

Ogłoszono dnia: 2013-10-08 przez Gabriela Woźniak

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
________________________________________
Szczytno: Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 207103 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppp-szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie pełnienia funkcji: Koordynatora merytorycznego, Asystentki/ta kierownika projektu, Specjalisty ds. monitoringu w projekcie pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Część I: Koordynator merytoryczny 1) Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością realizacji procesu doskonalenia w placówkach.2) Dbanie o merytoryczną jakość zadań realizowanych przez SORE i Koordynatorów sieci.3) Wsparcie SORE i koordynatorów sieci w trakcie realizacji zadań projektowych.4) Wsparcie kierownika projektu w zakresie merytorycznego nadzoru nad zespołem prowadzącym zadania SORE i Koordynatorów sieci.5) Monitoring i opracowanie Powiatowego Programu Doskonalenia.6) Opracowanie raportów ex-ante, ex-post, wg. harmonogramu.7) Opracowanie i publikacja raportu PPD szkół/przedszkoli w powiecie szczycieńskim.8) Organizacja spotkań informacyjnych dla JST i dyrektorów placówek.9) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu.10) Akceptacja i nadzór nad opracowanymi przez SORE i Koordynatorów sieci sprawozdań z realizacji zadań.11) Hospitowanie zajęć prowadzonych w ramach projektu przez pracowników merytorycznych.12) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami.13) Uczestnictwo we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie i po jego zakończeniu.14) Własny środek transportu Część II: Asystentki/ta kierownika projektu 1) Opracowanie materiałów informacyjno - promocyjnych projektu.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu.3) Opracowanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową projektu.4) Organizacja spotkań personelu.5) Obsługa biura projektu, w tym prowadzenie korespondencji.6) Archiwizacja dokumentów projektowych.7) Opracowanie regulaminu uczestnictwa uczestników w projekcie.8) Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych.9) Zebranie i przeanalizowanie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz przygotowanie list kandydatów na uczestników projektu.10) Przygotowanie list zakwalifikowanych uczestników projektu.11) Przygotowanie list rezerwowych.12) Przygotowanie rekrutacji uzupełniającej.13) Opracowanie harmonogramu zajęć.14) Dokumentacja fotograficzna projektu.15) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu.16) Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności, listy odbioru materiałów promocyjnych, itp.).17) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu.18) Zastępowanie kierownika projektu podczas jego nieobecności spowodowanej chorobą, wypadkami oraz innymi zdarzeniami losowymi.19) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu.20) Pośredniczenie pomiędzy koordynatorem merytorycznym, a zespołem zarządzającym.21) Nadzorowanie prac związanych z umieszczaniem elementów informacyjno - promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, korytarz, budynek).22) Koordynowanie wydruku i dystrybucji materiałów promocyjno - informacyjnych.23) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami.24) Uczestnictwo we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie i po jego zakończeniu.25) Własny środek transportu. Część III: Specjalista ds. monitoringu 1) Realizacja procesu monitoringu projektu, w tym monitoringu wskaźników, produktów, rezultatów i uczestników projektu w zakresie udzielanego wsparcia.2) Opracowanie dokumentów w zakresie prowadzenia monitoringu, sprawozdawczości projektu oraz ich stosowanie w projekcie.3) Bieżący monitoring realizacji projektu, w tym opracowanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z merytorycznej realizacji projektu na potrzeby wniosku o płatność z postępu rzeczowego projektu oraz przygotowanie doraźnych sprawozdań z rzeczowych, z realizacji projektu przedstawiających stan realizacji projektu.4) Monitorowanie zgodności działań projektowych z wymogami PO KL, przepisami krajowymi i UE, zawartą umową o dofinansowanie, w tym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu.5) Prowadzenie bieżącej analizy osiąganych wskaźników postępu rzeczowego realizacji projektu i informowanie kierowniczki/ka projektu o ryzykach ich nie osiągnięcia w założonym terminie lub ewentualnych nieprawidłowościach.6) Obsługiwanie audytów i kontroli w zakresie rzeczowym prowadzonych przez upoważnione instytucje i przygotowywanie odpowiedzi w w/w zakresie na informacje i zalecenia pokontrolne.7) Monitorowanie zmian w wytycznych i innych regulacjach w zakresie monitorowania i ewaluacji projektów PO KL.8) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.9) Własny środek transportu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
•    Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Oświadczenie o spełnianiu wymagań i posiadaniu odpowiednich wymagań i kwalifikacji określonych w SIWZ Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    W przypadku firm itp. Oświadczenia iż dysponują osobami zgodnie z wymaganiami SIWZ do wykonania usługi Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy (wzór zał. nr 1), b) upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, c) parafowany projekt umowy (wzór zał. nr 4), d) w przypadku firm itp. Oświadczenia iż dysponują osobami zgodnie z wymaganiami SIWZ do wykonania usługi,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku którego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawierania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10 tel./fax 089 624 25 92.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator merytoryczny.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy: Ogółem 1840 godz. w tym 80 godzin/m-c, od października 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r. czas pracy od poniedziałku do piątku (godziny pracy dostosowane do potrzeb projektu), 1) Nadzór nad przebiegiem i prawidłowością realizacji procesu doskonalenia w placówkach.2) Dbanie o merytoryczną jakość zadań realizowanych przez SORE i Koordynatorów sieci.3) Wsparcie SORE i koordynatorów sieci w trakcie realizacji zadań projektowych.4) Wsparcie kierownika projektu w zakresie merytorycznego nadzoru nad zespołem prowadzącym zadania SORE i Koordynatorów sieci.5) Monitoring i opracowanie Powiatowego Programu Doskonalenia.6) Opracowanie raportów ex-ante, ex-post, wg. harmonogramu.7) Opracowanie i publikacja raportu PPD szkół/przedszkoli w powiecie szczycieńskim.8) Organizacja spotkań informacyjnych dla JST i dyrektorów placówek.9) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu.10) Akceptacja i nadzór nad opracowanymi przez SORE i Koordynatorów sieci sprawozdań z realizacji zadań.11) Hospitowanie zajęć prowadzonych w ramach projektu przez pracowników merytorycznych.12) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami.13) Uczestnictwo we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie i po jego zakończeniu.14) Własny środek transportu.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystentki/ta kierownika projektu.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy: Ogółem 1840 godz. w tym 80 godzin/miesiąc ; od października 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r. czas pracy od poniedziałku do piątku (godziny pracy dostosowane do potrzeb projektu) 1) Opracowanie materiałów informacyjno - promocyjnych projektu.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu.3) Opracowanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową projektu.4) Organizacja spotkań personelu.5) Obsługa biura projektu, w tym prowadzenie korespondencji.6) Archiwizacja dokumentów projektowych.7) Opracowanie regulaminu uczestnictwa uczestników w projekcie.8) Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych.9) Zebranie i przeanalizowanie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz przygotowanie list kandydatów na uczestników projektu.10) Przygotowanie list zakwalifikowanych uczestników projektu.11) Przygotowanie list rezerwowych.12) Przygotowanie rekrutacji uzupełniającej.13) Opracowanie harmonogramu zajęć.14) Dokumentacja fotograficzna projektu.15) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu.16) Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności, listy odbioru materiałów promocyjnych, itp.).17) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu.18) Zastępowanie kierownika projektu podczas jego nieobecności spowodowanej chorobą, wypadkami oraz innymi zdarzeniami losowymi.19) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu.20) Pośredniczenie pomiędzy koordynatorem merytorycznym, a zespołem zarządzającym.21) Nadzorowanie prac związanych z umieszczaniem elementów informacyjno - promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, korytarz, budynek).22) Koordynowanie wydruku i dystrybucji materiałów promocyjno - informacyjnych.23) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami.24) Uczestnictwo we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie i po jego zakończeniu.25) Własny środek transportu.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. monitoringu.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy: Ogółem 920 godz. w tym 40 godzin/miesiąc; od października 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r. czas pracy od poniedziałku do piątku (godziny pracy dostosowane do potrzeb projektu) 1) Realizacja procesu monitoringu projektu, w tym monitoringu wskaźników, produktów, rezultatów i uczestników projektu w zakresie udzielanego wsparcia.2) Opracowanie dokumentów w zakresie prowadzenia monitoringu, sprawozdawczości projektu oraz ich stosowanie w projekcie.3) Bieżący monitoring realizacji projektu, w tym opracowanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z merytorycznej realizacji projektu na potrzeby wniosku o płatność z postępu rzeczowego projektu oraz przygotowanie doraźnych sprawozdań z rzeczowych, z realizacji projektu przedstawiających stan realizacji projektu.4) Monitorowanie zgodności działań projektowych z wymogami PO KL, przepisami krajowymi i UE, zawartą umową o dofinansowanie, w tym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu.5) Prowadzenie bieżącej analizy osiąganych wskaźników postępu rzeczowego realizacji projektu i informowanie kierowniczki/ka projektu o ryzykach ich nie osiągnięcia w założonym terminie lub ewentualnych nieprawidłowościach.6) Obsługiwanie audytów i kontroli w zakresie rzeczowym prowadzonych przez upoważnione instytucje i przygotowywanie odpowiedzi w w/w zakresie na informacje i zalecenia pokontrolne.7) Monitorowanie zmian w wytycznych i innych regulacjach w zakresie monitorowania i ewaluacji projektów PO KL.8) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.9) Własny środek transportu.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Gabriela Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gabriela Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-08 14:34:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-08 14:41:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-08 14:08:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony