ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowo-magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy wraz z budową infrastruktury technicznej w Szczytnie przy ul. Pola 4. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowo-magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy wraz z budową infrastruktury technicznej w Szczytnie przy ul. Pola 4.

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowo-magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy wraz z budową infrastruktury technicznej w Szczytnie przy ul. Pola 4.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 225163-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-08 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, pok. 03, wejście A

Ogłoszono dnia: 2012-10-23 przez Wójcicka Joanna

Treść:

Numer sprawy nadany przez  Zamawiającego: Rg 272.5.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowo-magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy wraz z budową infrastruktury technicznej w Szczytnie przy ul. Pola 4. 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowo-magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy Powiatowego Urzędu Pracy wraz z budową infrastruktury technicznej w Szczytnie przy ul. Pola 4. Realizację zadania inwestycyjnego Zamawiający podzielił na etapy. Zamawiający informuje, że dokonał zmian w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej podstawowej zmieniając i ograniczając zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i standard jego wykończenia. Zmiany zawarte są w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej zamiennej.
 I etap realizacji zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia obejmuje:
1.    przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku biurowo-magazynowego na budynek biurowy dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczytnie przy ul. Pola 4. Powierzchnia działki 2.728,00 m2, powierzchnia zabudowy budynku 1.018,80 m2, kubatura 6.025,80 m3, powierzchnia użytkowa budynku 1.176,09 m2, powierzchnia użytkowa piwnicy 65,13 m2, powierzchnia użytkowa parteru 857,38 m2, powierzchnia użytkowa I pietra 253,58 m2. Budynek biurowy wolnostojący, w rzucie poziomym ukształtowany w formie litery „L” składa się z dwóch brył: jednokondygnacyjnej niepodpiwniczonej i dwukondygnacyjnej częściowo podpiwniczonej. Stropodach kryty papą. W piwnicy budynku zaprojektowano pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Na parterze zaprojektowano pomieszczenia biurowe, sale szkoleniowe, zespoły sanitarne, serwerownię, pomieszczenia pomocnicze. Na I piętrze zaprojektowano pomieszczenia biurowe, zespoły sanitarne.
2.    roboty branży budowlanej wykonać zgodnie z dokumentacją projektową podstawową i  dokumentacją projektową zamienną,
3.    wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych:
- instalacja zimnej i ciepłej wody zgodnie z dokumentacją projektową podstawową, biały montaż zgodnie z dokumentacją projektową zamienną,
- instalacja p.poż, izolacje ciepłochronne zgodnie z dokumentacją projektową podstawową,  
- instalacja kanalizacyjna zgodnie z dokumentacją projektową podstawową, 
- instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego zgodnie z dokumentacją projektową podstawową i dokumentacją projektową zamienną,
- kotłownia gazowa, instalacja gazu,  wentylacja mechaniczna, instalacja chłodu – klimatyzatory zgodnie z dokumentacją projektową podstawową i dokumentacją  projektową zamienną,
4.    wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową   podstawową i  dokumentacją  projektową zamienną,
5.    wykonanie wewnętrznych instalacji teletechnicznych: okablowania strukturalnego oraz
       instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu - SWIN  zgodnie z  dokumentacją           projektową zamienną,
 - instalacji systemu telewizji dozorowej – CCTV w budynku biurowym zgodnie z dokumentacją projektową podstawową,
6.    wykonanie przyłączy zewnętrznych:
- przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej  zgodnie z dokumentacją projektową podstawową,
- odprowadzenie wód deszczowych zgodnie z dokumentacją projektową podstawową i dokumentacją projektową zamienną,
 - zalicznikowe zasilanie elektroenergetyczne budynku biurowego zgodnie z dokumentacją projektową podstawową i dokumentacją projektową zamienną,
- w I etapie wykonać zasilenie zaprojektowanego budynku archiwum do szafki SK. Istniejący kabel od istniejącego budynku garażowego do budynku biurowego należy przyłączyć do projektowanej szafki SK.
7.    zagospodarowanie terenu  wykonać zgodnie z dokumentacją projektową budowlano- wykonawczą zamienną,
8.    dostawę i montaż gaśnic p.poż., znaków i tabliczek informacyjnych p.poż,
9.    standard wykończenia obiektu na zewnątrz i wewnątrz w zakresie poszczególnych branż, wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zamienną,
7. opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu w 2 egzemplarzach świadectwa charakterystyki energetycznej.

UWAGA
I etap realizacji zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje:
- dostawy wyposażenia (mebli),
- przebudowy istniejącego budynku garażowego na archiwum,
- wykonania wewnętrznej  instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, klimatyzacji w zaprojektowanym budynku archiwum,
- wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej do zaprojektowanego budynku archiwum,
-  wykonania ogrodzenia,  instalacji oświetlenia terenu, podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowym od strony elewacji południowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza podstawowa, dokumentacja projektowa budowlano- wykonawcza zamienna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, które służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego,  Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia własnych przedmiarów robót celem wyliczenia ceny oferty. W związku z etapowaniem realizacji zadania inwestycyjnego, Zamawiający zaleca Wykonawcom  szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową podstawową i zamienną, w celu wyliczenia ceny oferty.

Zamawiający zaleca również Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, weryfikację dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury.

Wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert z materiałami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych,  eksploatacyjnych, użytkowych  nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej podstawowej, dokumentacji budowlano-wykonawczej zamiennej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot. 


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: TAK

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 45215000-7, 45262700-8, 45300000-0


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
               
 Termin zakończenia do dnia 16.04.2014r.
 


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości  50.000,00 PLN, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
        Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaż, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 800.000,00 zł brutto każda obejmujące budowę,  przebudowę lub rozbudowę obiektu budowlanego, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
         W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniana będzie  łączna  wiedza i doświadczenie.

   Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 Ocena spełnienia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
           Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do wykonywania  samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: 1. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 3. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 4. w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną bez ograniczeń, 5. w specjalności drogowej. Osoby są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
            W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniany będzie  łączny  potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.
          Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową  w wysokości co najmniej 500.000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych
-  posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  100.000,00 zł.
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dokumenty może złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.
       W przypadku złożenia dokumentów lub oświadczeń z których będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na PLN wg średniego kursu Euro Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału przeprowadzona będzie  na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.



III.4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1.    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
3.    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000,00 zł, słownie: pięćset tysięcy złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  100.000,00 zł

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3.    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
5.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
6.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1.  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
      - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH,  OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy,
3. pisemne zobowiązanie( w formie oryginału) innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b,
5. zaparafowany projekt umowy.


III.7) Czy ogranicz się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena

Kryteria:
Cena                100%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.    zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych (np: intensywne opady deszczu, śniegu, powódź, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza), udokumentowanych wpisami do dziennika budowy, potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru,
b) wystąpienia siły wyższej, której skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne) oraz  akty władzy ustawodawczej i wykonawczej,
     c) odkrycia na terenie budowy wszelkich wykopalisk oraz innych pozostałości o znaczeniu geologicznym lub archeologicznym,
     d) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych uzgodnień, zezwoleń, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
     e) gdy wystąpi konieczność wykonania  zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
     f) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
     g) koniecznością wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego,
      W w/w przypadkach maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy udokumentowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego
2.    skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez Wykonawcę robót budowlanych przed terminem określonym w umowie a Zamawiający na wniosek Wykonawcy wyrazi zgodę na odebranie robót budowlanych wcześniej niż planował.
3.    zmianę w trakcie realizacji robót osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w SIWZ,
4.    zmianę w trakcie realizacji robót podwykonawców, którzy realizują części zamówienia wskazane w ofercie Wykonawcy  w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez Wykonawcę,
5.    Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia  niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
6.    zmiany kolejności wykonywania robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w uzasadnionych przypadkach,
7.    Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie robót zamiennych, które będą niezbędne do wykonania całości robót i uzyskania efektu użytkowego, których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w przedmiocie zamówienia i nie zmieni wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
8.    zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w przypadku zaniechania wykonania części robót określonych w dokumentacji projektowej, jeżeli zmiana  taka podyktowana zostanie okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wykonania w ich miejsce innych robót tzw. robót zamiennych.
9.    Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany technologii wykonania elementów robót i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od przewidzianych w projekcie, korzystne dla Zamawiającego w szczególności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację wykonanego przedmiotu umowy, poprawienie parametrów technicznych. Zmiany mogą być wprowadzone po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem pod warunkiem, że zmiany nie spowodują  wzrostu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr  Nr 03 (piwnica).
 
IV.4.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu: nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:     08/11/2012           Godzina:  10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, wejście A, pokój nr  03 (piwnica).

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE


Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:   23/10/2012

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójcicka Joanna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójcicka Joanna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-23 13:46:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-23 13:57:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-28 12:39:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3749 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony