ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w SzczytnieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie

Szczegóły informacji

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 368299-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2011-01-05 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-01-05 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr 03 wejście A (piwnica)

Ogłoszono dnia: 2010-12-21 przez Bogumił Żugaj

Treść:

Numer sprawy nadany przez z Zamawiającego: Rg 3431/13/10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa i adres:
Nazwa: Powiat Szczycieński
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : (089) 624 70 31        
   
Adres strony internetowej zamawiającego: biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie:

1.    samochodowych wszystkich wzorów (jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych),
2.    motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe),
3.    tablic do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe),
4.    wtórników tablic rejestracyjnych,
w ilości maksymalnej do 13.000,00 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji      oznaczania pojazdów (Akt jednolity 2007.186.1322 z późniejszymi zmianami).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.


II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 44 42 34 00-5 (Znaki i podobne elementy):

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE                  liczba części:

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
         Data zakończenia: 31/12/2011

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych oraz spełniać wymagania określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowych (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), a w szczególności warunki przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618)

III.3.2)  Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków               o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy – w tym okresie, wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości minimum 120 000 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda z tych dostaw.

Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
  Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku..


III.4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.  koncesja, zezwolenie lub licencja,
2.    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b.    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
c.    zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4.    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1.    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2.    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
3.    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM.
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:


III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.    oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy,
2.    Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniającego do produkcji tablic rejestracyjnych (oryginał lub poświadczony za zgodność z oryginałem),
3.    zezwolenie właściwego Wojewody lub Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych (oryginał lub poświadczony za zgodność z oryginałem),
4.    zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Liczba wykonawców:
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy
 
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
 
IV.3. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 wejście A  (piwnica).
 
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu: nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data:   30/12//2010              Godzina:  10:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr  03 wejście A (piwnica).

IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej): nie dotyczy

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,                w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 21/12/2010


Starosta Szczycieński
Jarosław Matłach

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Bober Durda
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bogumił Żugaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-22 08:51:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-22 08:55:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-11 12:32:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3416 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony