ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10

Szczegóły informacji

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 131987-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-09-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-09-02 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03

Ogłoszono dnia: 2009-08-12 przez Joanna Wójcicka

Treść:

Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: Rg 3431/9/09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamieszczanie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

I.1) Nazwa, adres:

Nazwa: Powiat Szczycieński

Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

Adres strony internetowej zamawiającego : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):

I.2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10. Kod CPV 45.21.22.20-4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie, ul. Lanca 10.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

     -  budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22 m  x 44m o nawierzchni ze sztucznej trawy na podbudowie z kruszywa łamanego, z wypełnieniem piaskiem kwarcowym,

     - wykonanie ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego wysokości 4,10 m w systemie panelowym z montażem bramek i bramy dwuskrzydłowej,

     - montaż wyposażenia boiska w sprzęt do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego i ławki,

     - wykonanie instalacji drenażu, odwodnienia liniowego i przyłącza kanalizacji deszczowej pod boiskiem wielofunkcyjnym, bieżnią i skocznią w dal,

-   montaż oświetlenia boiska wielofunkcyjnego i bieżni.

Wyposażenie boiska:

- boisko do piłki ręcznej – trawa w kołach pola bramkowego w kolorze czerwonym,  linie ciągłe i przerywane w kolorze żółtym, reszta boiska trawa w kolorze zielonym, bramki do piłki ręcznej standardowe z profilu stalowego z siatką z mocowaniem do podłoża w tulejach,

- boisko do piłki siatkowej – trawa w kolorze czerwonym, linie obrysu boiska i wewnątrz boiska w kolorze żółtym, komplet słupków uniwersalnych do montażu siatki z naciągiem śrubowym, z tulejami montażowymi, siatka z antenkami, z krzesłem sędziowskim,

- boisko do piłki koszykowej – trawa pola boiska w kolorze zielonym, linie ciągłe i przerywane w kolorze białym lub żółtym, zestawy do koszykówki demontowalne, mocowane w tulejach z tablicą epoksydową 1,20 m x 0,90 m jednosłupowe o wysięgu 1,60 m, obręcz ocynkowana z siatką łańcuchową,

- trawa w obszarze poza boiskiem do gry w piłkę ręczną w kolorze czerwonym,

- linie boiska do tenisa ziemnego do gry pojedynczej i podwójnej w kolorze białym, montaż dwóch tulei do słupków ( słupki i siatkę dostarczy Zamawiający),

- słupki do piłki siatkowej i koszykówki muszą posiadać osłony ochronne,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot: Kod CPV 45.21.22.20-4.

II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  TAK

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

         Termin zakończenia do dnia  30.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:

Informacje na temat wadium: wadium w kwocie 10.000,00 PLN

III.2) Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

 -  dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych o nawierzchni z tworzyw sztucznych o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówieni,.

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

      - wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00  zł,

     - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:

1.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.      oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne,

5.      zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6.      zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7.      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należy wykazać wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych o nawierzchni z tworzyw sztucznych o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania.   Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.

8.      wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.

9.      pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

10.  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

11.  polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł.,

12.  kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium,

13.  szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy, określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót ( wykonane i zakończone) w harmonogramie należy wykazać w taki sposób, aby były one podstawą do odbiorów częściowych.  

14.  zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

Kryteria:

Cena                100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A lub 113 A.

IV.3.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu: nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data:   02/09/2009              Godzina:    10:00

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:   12/08/2009

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-13 07:34:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-13 07:42:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-07 08:53:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony