ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Roboty obejmujące rozbiórkę płyt azbestowo-cementowych, przygotowanie ich do transportu, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i posesji położonych na terenie Gminy Wielbark, Powiat SzczycieńskiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Roboty obejmujące rozbiórkę płyt azbestowo-cementowych, przygotowanie ich do transportu, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i posesji położonych na terenie Gminy Wielbark, Powiat Szczycieński

Szczegóły informacji

Roboty obejmujące rozbiórkę płyt azbestowo-cementowych, przygotowanie ich do transportu, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i posesji położonych na terenie Gminy Wielbark, Powiat Szczycieński

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat Szczycieński

Finansowanie: Środki zewnętrzne

Nr UZP: 204214-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-14 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03

Ogłoszono dnia: 2009-06-22 przez Joanna Wójcicka

Treść:

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/8/09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamieszczanie obowiązkowe

 OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

 SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

 I.1) Nazwa, adres:

Nazwa: Powiat Szczycieński

Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 70 31        

 Adres strony internetowej zamawiającego : bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycieński

Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):

 I.2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja Samorządowa

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty obejmujące rozbiórkę płyt azbestowo-cementowych, przygotowanie ich do transportu, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i posesji położonych na terenie Gminy Wielbark, Powiat Szczycieński.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące rozbiórkę płyt azbestowo-cementowych, przygotowanie ich do transportu, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych w ilości 187,00 m2,  z budynków niemieszkalnych w ilości 1.108,00 m2  i  z terenu posesji w ilości 3.363,00 m2, położonych na terenie Gminy Wielbark, Powiat Szczycieński.

 II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot:

Kod CPV: 45262660-5  usuwanie azbestu, 45260000-7  roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 90650000-8 usługi usuwania azbestu. 

 II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

 II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  NIE

 II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

         Termin zakończenia do dnia 24.08.2009r.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) Warunki dotyczące zamówienia:

Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  III.2) Warunki udziału:

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

- prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,

      - posiadają decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie Gminy Wielbark odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia,

       -  posiadają umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą odbiór odpadów i ich składowanie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:

 -  dysponują osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie demontażu i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,

- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia, związane z usunięciem odpadów zawierających azbest z ich transportem na składowisko w ilości nie mniejszej niż 25,00 ton każda,

     - wykażą, że posiadają co najmniej jeden w pełni sprawny środek transportu wraz ze świadectwem potwierdzającym aktualną legalizację wagi przewoźnej o udźwigu nie mniejszym niż 0,5 Mg,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

     - posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:

1.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.      decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na ternie Gminy Wielbark odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia,

3.      umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą odbiór odpadów i ich składowanie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,

4.      oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

5.       oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w aktach prawnych,

6.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7.      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne,

8.      zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

9.      zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

10.  wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Należy wykazać 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia, związane z usunięciem odpadów zawierających azbest z ich transportem na składowisko w ilości nie mniejszej niż 25,00 ton każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty zakończone przed dniem wszczęcia postępowania.  Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.

11.  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy wskazać osoby posiadające przeszkolenie w zakresie demontażu i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek.

12.  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 11, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

13.  wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Należy wykazać co najmniej jeden w pełni sprawny środek transportu wraz ze świadectwem potwierdzającym aktualną legalizację wagi przewoźnej o udźwigu nie mniejszym niż 0,5 Mg,

14.  polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.,

15.  zaparafowany projekt umowy.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

 IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

 IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

 Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  1. demontaż 1 kg wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych – 5%
  2. demontaż 1 kg wyrobów zawierających azbest z budynków niemieszkalnych – 15%

      C. unieszkodliwienie 1 kg wyrobów zawierających azbest – 80%

 IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

 IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

 IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.

 

IV.3.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu: nie dotyczy

 IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

 IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data:  14/07/2009              Godzina:   10:00

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.

 IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert

 IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

 IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

 Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:  22/06/2009

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Wójcicka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Wójcicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-23 07:51:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-23 07:58:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-27 09:34:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony