ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności ZamawiającegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Szczegóły informacji

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 350191-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-12-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-12-15 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.

Ogłoszono dnia: 2008-12-04 przez Joanna Malińska

Treść:

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/9/08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Zamieszczanie obowiązkowe

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego

 

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:

 

I.1) Nazwa, adres:

Nazwa: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego

Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo: Warmińsko-Mazurskie

Tel:  ( 089) 624 70 31,     Fax : ( 089) 624 3036        

 

Adres strony internetowej zamawiającego : bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycieński

Adres strony  internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja Samorządowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego. Kod CPV 66500000-8.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

 

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmoiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny

Główny przedmiot: Kod CPV 66400000-8

 

II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:  Tak

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

         Termin wykonania : do dnia 31.12.2009r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:

Informacje na temat wadium: zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) Warunki udziału:

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:

1.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.      oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.      zaparafowany projekt umowy.

4. kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art.6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r o działalności ubezpieczeniowej  (Dz.U. z 2003r. Nr 124, poz. 1151 z póź. zm.)

5.Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.    

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

 

IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Kryteria:

Cena                100%

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna  specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.

 

IV.3.2)  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania  tego opisu:

 

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data:   15/12/2008              Godzina: 10:00

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert

 

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna  (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy):

 

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy):

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

 

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

 

Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP:   04/12/2008

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Rafalski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Malińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-12-04 14:26:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-12-04 14:33:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-16 14:12:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony