Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/4 w SzczytnieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/4 w SzczytnieSzczegóły informacji
Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/4 w Szczytnie
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Finansowanie: Środki budżetu państwa
Nr UZP: 324527-2008
Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-28 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-28 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
Ogłoszono dnia: 2008-11-20 przez Joanna Wójcicka
Treść:
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Rg 3431/8/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY:
I.1) Nazwa, adres:
Nazwa: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 1
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Tel: ( 089) 624 70 31, Fax : ( 089) 624 3036
Adres strony internetowej zamawiającego : http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycieński
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów ( jeżeli dotyczy):
I.2) Rodzaj Zamawiającego:
Administracja Samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/4 w Szczytnie. Kod CPV 39100000-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej o funkcji biurowo-socjalno-garażowej na działce nr 12/4 w Szczytnie. Kod CPV 39100000-3.
Dostawa mebli biurowych obejmuje: biurka narożne, gabinetowe, komputerowe z dostawkami – kod CPV 39121000-6, fotele gabinetowe, obrotowe, wypoczynkowe – kod CPV 39113100-8, krzesła tapicerowane – kod CPV 39112000-0, szafy ubraniowe – kod CPV 39141300-5, szafy biurowe – kod CPV 39132100-7, stoły konferencyjne, gabinetowe, – kod CPV 39121200-8, stoliki – kod CPV 39143310-2, witryny gabinetowe – kod CPV 39132100-7, tapczany z materacami – kod CPV 39143111-7, szafki nocne – kod CPV 39143100-7, kanapy wypoczynkowe – kod CPV 39143110-0, wieszaki ubraniowe – kod CPV 39136000-4, stoły kuchenne – kod CPV 39143210-1, szafki kuchenne dolne i górne – kod CPV 39141000-2, szafy metalowe – kod CPV 39141300-5, szafy metalowe ubraniowe – kod CPV 39141300-5, regały magazynowe – kod CPV 39141100-3, regały archiwizacyjne – kod CPV 39131100-0, stoły warsztatowe – kod CPV 39151200-7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV), Słownik Główny
Główny przedmiot: Kod CPV 39100000-3
II.1.5.) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin zakończenia do dnia 24.12.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
Informacje na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2.) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Kryteria:
Cena 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : biptest.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. Nr 03 A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 28/11/2008 Godzina: 9:00
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój nr A 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.3.8. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania ( jeżeli dotyczy):
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej ( jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w BZP: 20/11/2008
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Rafalski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Wójcicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-11-21 08:15:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-11-21 08:24:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-12-01 11:59:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5761 raz(y) |