ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Szczytnie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydzial Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2018-02-14

Ogłoszono dnia: 2018-02-14 przez Izabela Tańska

Termin składania dokumentów: 2018-02-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2018

Zlecający: Starosta Szczycieński

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej,
  • co najmniej 2 –letni staż pracy w organach administracji samorządowej albo rządowej na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarki przestrzennej.
b. Wymagania dodatkowe:
  • ukończenie dodatkowych kursów, studiów podyplomowych z zakresu gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, geodezji lub administracji,
  • biegła znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, systemów informacji przestrzennych, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
  • umiejętność obsługi komputera (programy aplikacje MS Office, EWMAPA, Ośrodek, EWOPIS, Bank Osnów),
  • umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
  • rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami: prowadzenie powiatowego zasobu nieruchomości
  • Sprzedaż nieruchomości powiatowych: sprzedaż przetargowa, bezprzetargowa
  • oddawanie w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu nieruchomości powiatowych
  • oddawanie nieruchomości powiatowych w dzierżawę i najem, naliczanie opłat
  • wywłaszczanie i zwrot wywłaszczanych nieruchomości
  • bieżąca obsługa interesantów w zakresie w/w zadań
  • przygotowywanie projektów uchwał rady powiatu
  • przygotowywanie projektów zarządu powiatu
  • przygotowywanie zamówień publicznych dotyczących mienia powiatowego
  • wykonywanie innych zadań nie objętych niniejszym zakresem, a wynikających z przepisów szczególnych
  • stałe pogłębianie wiedzy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania czynności administracyjnych
  • przyjmowanie, rejestracja i obsługa zleceń oraz zgłoszeń robót geodezyjnych i kartograficznych w systemie informatycznym
  • przygotowywanie materiałów geodezyjnych stanowiących podstawę wykonywania prac geodezyjnych
  • przygotowywanie operatów do wyłączenia z zasobu
  • udzielanie informacji o posiadanym zasobie i nadzór nad jego wykorzystaniem
  • aktualizacja baz danych kartograficznych w systemie informatycznym
  • wykonywanie czynności związanych z porządkowaniem, zgodnie z numerami ewidencyjnymi zasobu
  • wykonywanie czynności w zakresie ewidencjonowania opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjmowanych do zasobu
  • obsługa urządzeń towarzyszących do obsługi informatycznego zasobu
  • wykonywanie innych zadań nie objętych niniejszym zakresem, a wynikających z przepisów szczególnych
  • stałe pogłębianie wiedzy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania czynności administracyjnych

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku i poza nim. Budynek II piętrowy, brak windy.
Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody. Poruszanie się także między poszczególnymi lokalizacjami Starostwa Powiatowego. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Szczytnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze, wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kwestionariusz osobowy;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisku urzędniczym,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i o toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe ( ukończone kursy i szkolenia),
  • mile widziane referencje,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-02-26 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 26 lutego 2018 r. do godz. 15³º, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony