Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Szczytnie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydzial Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Data udostępnienia: 2018-02-14
Ogłoszono dnia: 2018-02-14 przez Izabela Tańska
Termin składania dokumentów: 2018-02-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2018
Zlecający: Starosta Szczycieński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej,
-
co najmniej 2 –letni staż pracy w organach administracji samorządowej albo rządowej na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarki przestrzennej.
b. Wymagania dodatkowe:
-
ukończenie dodatkowych kursów, studiów podyplomowych z zakresu gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, geodezji lub administracji,
-
biegła znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, systemów informacji przestrzennych, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej,
-
znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
-
umiejętność obsługi komputera (programy aplikacje MS Office, EWMAPA, Ośrodek, EWOPIS, Bank Osnów),
-
umiejętność pracy w zespole oraz organizowania czasu pracy,
-
rzetelność, odpowiedzialność, wytrwałość, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami: prowadzenie powiatowego zasobu nieruchomości
-
Sprzedaż nieruchomości powiatowych: sprzedaż przetargowa, bezprzetargowa
-
oddawanie w trwały zarząd, wygaszanie trwałego zarządu nieruchomości powiatowych
-
oddawanie nieruchomości powiatowych w dzierżawę i najem, naliczanie opłat
-
wywłaszczanie i zwrot wywłaszczanych nieruchomości
-
bieżąca obsługa interesantów w zakresie w/w zadań
-
przygotowywanie projektów uchwał rady powiatu
-
przygotowywanie projektów zarządu powiatu
-
przygotowywanie zamówień publicznych dotyczących mienia powiatowego
-
wykonywanie innych zadań nie objętych niniejszym zakresem, a wynikających z przepisów szczególnych
-
stałe pogłębianie wiedzy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania czynności administracyjnych
-
przyjmowanie, rejestracja i obsługa zleceń oraz zgłoszeń robót geodezyjnych i kartograficznych w systemie informatycznym
-
przygotowywanie materiałów geodezyjnych stanowiących podstawę wykonywania prac geodezyjnych
-
przygotowywanie operatów do wyłączenia z zasobu
-
udzielanie informacji o posiadanym zasobie i nadzór nad jego wykorzystaniem
-
aktualizacja baz danych kartograficznych w systemie informatycznym
-
wykonywanie czynności związanych z porządkowaniem, zgodnie z numerami ewidencyjnymi zasobu
-
wykonywanie czynności w zakresie ewidencjonowania opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjmowanych do zasobu
-
obsługa urządzeń towarzyszących do obsługi informatycznego zasobu
-
wykonywanie innych zadań nie objętych niniejszym zakresem, a wynikających z przepisów szczególnych
-
stałe pogłębianie wiedzy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania czynności administracyjnych
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w budynku i poza nim. Budynek II piętrowy, brak windy.
Poruszanie się drogami komunikacyjnymi wewnątrz budynku: korytarze, klatki chodowe, schody. Poruszanie się także między poszczególnymi lokalizacjami Starostwa Powiatowego. Wyjazdy służbowe, delegacje, szkolenia. Bezpieczne warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Szczytnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze, wynosił co najmniej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
-
kwestionariusz osobowy;
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i o toczących się postępowaniach karnych ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe ( ukończone kursy i szkolenia),
-
mile widziane referencje,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-26 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami” należy składać w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214, w terminie do dnia 26 lutego 2018 r. do godz. 15³º, lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, II piętro pokój 214.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu zostaną o tym powiadomieni indywidualnie.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Szczytnie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Izabela Tańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Tańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-14 08:33:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-14 08:34:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-01 09:57:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4744 raz(y) |